Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, vi har vært på et par visninger! Leiekontrakten vår går ut i mai. Vi fant en fin en idag, med ny-oppusset bad og kjøkken, og panel på gangen!!! **flotters!!!!**

Og prisant`en var på 990.000,- Ikke så ille til å være i Oslo. 55 kvm, 4 etg. Ikke heis. Liten balkong.

Vi har bestemt oss, den vil vi ha, og imorgen legger vi antakelig inn bud.

Håper det går vår vei icon_smile.gif

~Vinga~ vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-03-10 21:43 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sannelig glad for at vii ikke bor i oslo med tanke på prisene , straks man kommer utenfor bygrensa så får man mye mer for pengene:)

ønsker dere lykke til med leiligheten, håper den blir deres icon_smile.gif

klem fra 12

Skrevet

Boligmarkedet i Oslo er ikke lett. Det er nesten en heldagsjobb i seg selv å finne et nytt sted å bo.

Håper at dere slipper unna de håpløse budrundene der en eller annen SKAL ha leiligheten og byr til de stuper. Det er så trist når man endelig har funnet det man vil ha og blir overgått av en eller annen med for mye penger på bok...

Lykke til!

Skrevet

Hei Vinga!

Har dere kjøpt leilighet??????

Jeg står selv til knes i sparkel og maling i vår nye leilighet om dagen....

Slitsomt, men morsomt også. Det blir jo bare sååååå fint....også er vi ikke så rent lite stolte over hvor super-flinke vi er icon_smile.gif

12

Skrevet

uææææææææææ....

Nesten en million for en leilighet på 55 kvm???

Glad jeg ikke bor i Oslo da ja. Har fått hus til 1,350` vi.....og det med egen deilig hage og...nå klør et i fingrene etter å begynne med å pusse opp.

Kjøpte dere Vinga???12

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke denne leiligheten var så fryktelig dyr til å være i Oslo. Boligprisen her i byen kommer vel aldri til å gå ned, så bolig er uansett en meget god investering. Alt kommer an på hva du her i egenkapital evt. hvor mye lån banken vil gi deg.

Er også litt spent... Fikk dere leiligheten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei..... Vi bydde 1,1 mill med forbehold om finansiering. Så gikk den for 1,1 til noen som IKKE hadde forbehold om finansiering... Og 1/2 time etterpå hadde vi fått lån på 1,1 mill icon_frown.gif

Jaja, ny jakt!!! Nå har vi iallefall finansene i orden icon_wink.gif

~Vinga~ vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-03-13 13:15 ]

Skrevet

Hmmm...her ser man jo hvor "verdifullt" det er med finansiertingsbevis icon_smile.gif

Lykke til videre da Vinga ...12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke lurt å sette forbehold om finansiering nei! Jeg ville ikke solgt dersom det var et sånt forbehold.

Bedre lykke neste gang!

Gjest gurimalla
Skrevet

Du trenger ikke finansieringsbevis, bare du har finansieringen i orden (megler ringer til banken din).

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har vi funnet en ny. Skal bestemme oss om vi tar den for 102.0000....1,02 mill. Håper samboeren min vil... Det er mye som må pusses opp, men det skal vi klare.

Kjøkkenet må skiftes ut m.m.

Den er på 65 kvm, med terrasse og to boder+ garasjeplass.

*krysser fingrene*12

• 15 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2002 den 21.42, Gjest Anonymous skrev:

Joda, vi har vært på et par visninger! Leiekontrakten vår går ut i mai. Vi fant en fin en idag, med ny-oppusset bad og kjøkken, og panel på gangen!!! **flotters!!!!**

Og prisant`en var på 990.000,- Ikke så ille til å være i Oslo. 55 kvm, 4 etg. Ikke heis. Liten balkong.

Vi har bestemt oss, den vil vi ha, og imorgen legger vi antakelig inn bud.

Håper det går vår vei icon_smile.gif

~Vinga~ vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Vinga den 2002-03-10 21:43 ]

Går ut i mai? Du mener vel juni? Mai er over, juni nå

Anonymkode: 8d4e7...b6a

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ut i mai? Du mener vel juni? Mai er over, juni nå

Anonymkode: 8d4e7...b6a

Innlegget du siterer er 15 år gammelt😹

Anonymkode: ffdb7...f8e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innlegget du siterer er 15 år gammelt😹

Anonymkode: ffdb7...f8e

Haha, ikke jeg som dro opp tråden, men syntes det var en latterlig lav pris for en leilighet i Oslo ;)

Anonymkode: 90052...be8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...