Gå til innhold

Trene med kollega

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en singel kollega som jeg har en god tone med. Vi jobber turnus og har stort sett arbeidshelg sammen. Begge er studenter. I friperiodene har vi sendt litt meldinger, gjerne morsomme ting som kan være litt jobbrelatert. Han er aktiv og spør ofte om jeg vil være med på svømming, trening eller tur. Så langt har vi svømt sammen noen ganger og trent litt styrke. Begge deler er ting jeg gjerne vil bli bedre på.

Jeg har tenkt at dette var et gryende vennskap og ikke noe mer siden vi har en vennskaplig tone, men venninna mi sier at han virker interessert i meg siden han melder på fritiden og alltid tar initiativ. 

Hva mener dere? Bør jeg gi tydelig beskjed om at jeg ikke er interessert på den måten eller skal jeg vare vente og se?

Anonymkode: 4b39a...76e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende han er interessert, og det kan hende han ikke er det. Kan du ikke bare være litt obs på signaler og avvise all form for flørting? Jeg syns det blir litt kleint å skulle si ifra at du ikke er interessert. Det er ikke sikkert han er interessert heller

Anonymkode: ae835...14a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt naiv om du ikke er klar over når dere drar på svømming sammen så sender han stjålne blikk på kroppen din og fantaserer. 

Anonymkode: 6cea2...f29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det kan hende han er interessert, og det kan hende han ikke er det. Kan du ikke bare være litt obs på signaler og avvise all form for flørting? Jeg syns det blir litt kleint å skulle si ifra at du ikke er interessert. Det er ikke sikkert han er interessert heller

Anonymkode: ae835...14a

Takk for svar! Jeg er enig i at det er kleint å si noe. Vil jo ikke at det skal bli rart mellom oss på jobb. Det er vanskelig å se om han flørter eller ikke. Vi har mye humor sammen og han sender mye lenker til ting både på og av jobb. Jeg svarer, men sender ikke for mye tilbake fordi jeg er redd han skal misforstå. 

Anonymkode: 4b39a...76e

AnonymBruker
Skrevet

Er han ikke så kjekk? Eller hvorfor er du ikke interessert? Noen spes grunn?

Anonymkode: 0585a...b35

AnonymBruker
Skrevet

Unngå å bruke tid på en kollega etter jobben din. dette skaper bare surr.

Seriøst.

Anonymkode: 933bc...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...