AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #1 Skrevet 6. april 2021 Har det veldig vondt, og ble sykemeldt rett før påske. Er langt nede. går til psykolog, men hun stresser veldig med å avslutte terapien da hun mener jeg har nådd målene mine, pluss at det er andre som står i kø. Kjenner jeg har lyst å avlyse neste time og skrive en Mail om at vi bare kan avslutte her og nå. Jeg klarer ikke snakke med henne nå etter den smellen jeg fikk før påske. Jeg klarer ikke stresset hennes om avslutning, og avvisningen. Det er mye sorg inni meg da jeg står i en låst familie konflikt da jeg blir fryst ut av familien min. Mye styr. derfor orker jeg ikke å føle på at psykologen også avviser meg. Jeg må bare finne ut av ting selv, og stå i dette helt selv. noen som har erfaringer eller noe lignende? Anonymkode: b20a8...831
Gjest ti10 Skrevet 6. april 2021 #3 Skrevet 6. april 2021 Kanskje det lureste er å møte opp til denne timen og forklare hvordan du reagerte på hennes beskjed om å ville avslutte behandlingen?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Skrevet 6. april 2021 ti10 skrev (6 timer siden): Kanskje det lureste er å møte opp til denne timen og forklare hvordan du reagerte på hennes beskjed om å ville avslutte behandlingen? Hun har messet om det lenge, siden før jul, var egentlig litt sånn jaja, etter å ha argumentert at jeg trenger mer tid. men så skjedde det ting i familien nå som har gjort at ting er svært vanskelig.. og nå orker jeg ikke åpne opp et sår for så å bli kastet ut Anonymkode: b20a8...831
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå