Gå til innhold

Frisørtime


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

På den store dagen har jeg fått frisørtime kl 11:30, mens vielsen er

kl 14:30.

Vil dette være for kort tid??? :o

Vil absolutt IKKE komme for sent til min egen vielse... :oops:

Hva er deres erfaringer med dette?

Unn_T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo litt ann på hva du skal gjøre hos frisøren, men det tar fort ett par tre timer så jeg hadde snakket med de og hørt hvor lenge de regner med å frisere deg.

Du skal vel kanskje kle deg etter at du har vært hos frisøren også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var frisøren som satte opp denne timen til meg,

og det virket på henne som om hun trodde det ikke kom til å ta lengre tid enn 1,5 timer... :o

Men, nå har jo jeg langt hår (til midt på ryggen) som jeg skal ha satt opp, + at jeg skal sminkes og skifte om til brudestasen

Er litt bekymret egentlig. :lol:

Har ikke hatt prøvetime enda (skal gifte meg 16.11.02), så hun har jo ikke fått sjekket hvor lang tid det vil ta.

Unn_T :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Jeg skal gifte meg 09.11. Og skal til frisøren 1130, og vielsen er kl.1600... Ønskaer å ha god tid, og vil heller ære ferdig en time før bryllupet enn å akuratt klare å bli ferdig i siste lite.. Er jo mye kjekkere det... Det er jo ikke vits å stresse mer enn nødvendig... Snakk med frisøren din om du er uroli, de vet jo hva de snakker om, og har gjodt det mange ganger før det... Men jeg mener at det er din dag, og at frisøren skal sette av dagen til netopp deg :P Skal du farge håret, eller noe, evnt. hvor lenge gjør du dette før selve dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt knapt ut. Var hos frisøren 0930 og vielsen var 1400. Da satt hun opp håret, sminket og jeg kledde meg der. Pluss at hun satt opp håret til min forlover (gikk knape 20 min. på henne). Da var vi akuratt ferdig til bilen kom ca 1340.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bedt om å få prøve time så fort som mulig for å være på den sikre siden, synes det høres ut som du kan få dårlig med tid.

Sist jeg var i bryllup, satte jeg opp håret mitt hos frisør, han brukte da litt i overkant av to timer og da var det uten noe stæsj eller dill dall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig syns jeg kanskje det hørtes ut som knapp tid, selv skal jeg være hos frisøren kl 10.00 og i kirken kl 14.00.Da er jeg ihvertfall sikker på at jeg har god tid, og får mulighet til å "samle" meg litt før det hele braker løs :sjokk: Snakk med frisøren din hvis du er redd for at tiden blir knapp, sikkert ikke noe problem å komme tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekt74-ikke innlogget

Dette blir nok noe knapp tid ja!

Giftet meg 14. september, og bryllupet var kl. 14.30. Frisøren satte opp time til kl. 12.00. Hadde en halvtime å kjøre til bryllupet, så jeg hadde i utgangspunktet 3 timer til rådighet. Dettte ble kjempestressa, og jeg var ikke ferdig før 15.10 (har også langt hår)!!! Kjørte som bare det til kirken :hoho::hoho:

Alle var superstressa og frisøren satte de siste nålene i håret mitt som piler i hodebunnen! Har faktisk sår enda!! Men jeg var superrolig! Fordelen med dårlig tid, er at du ikke rekker å være nervøs. Bakdelen er at du ikke rekker å kose deg og slappe av med din forlover mens du kjører i fornuftig fart til kirken :hoho:

Mitt råd: Insister på en time ekstra (minst), bedre å ha for god tid enn for lite.

Lykke til!

Klem fra lykkelig gift vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...