Gå til innhold

En fristelse har dukket opp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann, i et egentlig godt forhold over en god del år. Godt voksen, men føler meg ikke SÅ gammel ...

Sexlivet med min nåværende partner har vel aldri vært fantastisk, sammenlignet med mine beste opplevelser og sexpartnere. Dessverre. Og har vel dessuten hatt en nedadgående trend etterhvert som årene har gått. Jeg ser heller ikke for meg at det helt mirakuløst skal bli så bra som jeg skulle ønske.

Så til fristelsen. En yngre kvinnelig kollega, av en annen nasjonalitet, viser tydelig interesse for meg. Er litt usikker på hennes eksakte alder, men kan fort være 15-20 år yngre enn meg. Må innrømme at denne dama virker som en potensielt spennende sexpartner. Hun utstråler mye energi og en viss freidighet... Jobbsituasjonen ligger svært godt tilrette for å ta dette videre, uten særlig risiko for en stor skandale, iallefall i første omgang.

Så hva skal en stakkars mann gjøre? Gripe muligheten til å kanskje oppleve skikkelig god sex igjen, eller la denne sjansen gå fra meg?

Og bare leve resten av livet med mindre og dårligere sex enn det jeg skulle ønske.....

Anonymkode: ed806...ef6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble du sammen med noen du ikke finner tilfredsstillende i senga? Siden du har erfaring, burde du ikke ha luket hun ut i fra start, pga det? Du burde jo skjønt at dette var noe du kom til å savne.....

Anonymkode: 6fb39...81a

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er ikke om du skal la denne sjansen gå eller ikke, for du vet jo ikke om hu er bra i senga eller ei

Spørsmålet er om du trives i det forholdet du er i nå, eller om du skal gå

Anonymkode: 6fb39...81a

• Liker 24
Skrevet (endret)

Du høres ut som en pervers, kåt gris, og nei jeg tror ikke kvinner som er 15-20 år yngre går rundt og fantaserer og tenner på eldre menn.

Er selv gutt, men synes du må la dette ligge. Ekstremt guffent med eldre menn som sikler etter smårips, og tror de er alle ungjenters drøm. Nei, stopp, dette lar du ligge!

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Du høres ut som en pervers, kåt gris, og nei jeg tror ikke kvinner som er 15-20 år yngre går rundt og fantaserer og tenner på eldre menn.

Er selv gutt, men synes du må la dette ligge. Ekstremt guffent med eldre menn som sikler etter smårips, og tror de er alle ungjenters drøm. Nei, stopp, dette lar du ligge!

Jeg er mann, og trenger heldigvis ikke å ta mot råd fra "gutter" :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Blueberrymuffin said:

Er forresten overhodet ikke snakk om "smårips". Heller fullmoden, eksotisk frukt 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun utenlandsk med et fyrrig temperament så risikerer du et drama uten like.

Anonymkode: b7d13...37f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er forresten overhodet ikke snakk om "smårips". Heller fullmoden, eksotisk frukt 😁

Hører du hvor grisete du høres ut? Du er blitt en av de gamle mennene som alle jenter ler av i forakt...

Anonymkode: 5d516...714

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du høres jævlig ekkel ut med den arrogante holdningen der.

Synes det er tragisk med gamle menn som tror de er så deilige, og har null selvinnsikt. 

Bare å kjøre på, blir vel sikkert gøy når alt går til helvete og hun forstår hvilke perverse sexfantasier du har om henne.

Tips fra en som en yngre enn deg, som faktisk ferdes til vanlig med de som er på samme alder som denne kvinnen: de på vår alder er ikke seksuelt interessert i eldre mennesker.

Det ian du stole på, at det er alt annet enn attraktivt med slike som deg, som innbiller seg at de som er yngre har sexfantasier om deg, for det har vi ikke. De fleste foretrekker noen på egen alder.

Så for din egen del, la denne ekle fantasien ligge, og la det bli med det - en fantasi.

Anonymkode: 780f7...52b

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du bør nok heller ta i mot råd fra de som allerde har vært gjennom denne «fasen» ja. Du er jo ikke akkurat den første..

Anonymkode: 8eb03...4bc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes det er tragisk med gamle menn som tror de er så deilige, og har null selvinnsikt. 

Å, bare vent, du havner der før du vet ordet av det, selv om du er aldri så forberedt ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, bare vent, du havner der før du vet ordet av det, selv om du er aldri så forberedt ;) 

Har allerede funnet mannen i mitt liv. Tror nok aldri jeg kommer til å bytte han ut med en langt eldre og pervers gammling, så havner nok aldri der ;) 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er den mannen du påstår at du er, så er du vel tøff nok til å gå ut av det dårlige forholdet du er i....eller tør du ikke å være alene....?

Anonymkode: c5fbc...c63

• Liker 19
Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For et jævlig kvinnesyn, rasistisk tilogmed... 

Gjest Lunaris
Skrevet

La meg gjette; du er omtrent 50. Hun er omtrent 28. Hun er fra Thailand eller Filippinene. (Ref ditt utsagn om «eksotisk frukt») Og står i jobbkantina eller noe sånn at du ser henne i jobbsammenheng men vil derfor ikke utgjøre en trussel profesjonelt fordi hun bare står i kantina? Og: er det eneste du tenker på, sex og perverse ting?

Skrevet

Enkelt, enten gå i fra dama du har og gjør hva du vil, eller bli og ha den sexen du allerede har. Utroskap er uakseptabelt uansett hvordan du vrir og vender på det! 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lunaris said:

For et jævlig kvinnesyn, rasistisk tilogmed... 

Javel? Kan ikke se noe som helst nedsettende i de formuleringene jeg brukte. Mens guttungen over definitivt brukte nedsettende uttrykk om meg. Fikk du med deg at det er hun som har vært frampå, og ikke jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Javel? Kan ikke se noe som helst nedsettende i de formuleringene jeg brukte. Mens guttungen over definitivt brukte nedsettende uttrykk om meg. Fikk du med deg at det er hun som har vært frampå, og ikke jeg?

La meg gjette, du mener at hun viser tydelig interesse for deg fordi hun smiler, sier hei, og hilser på deg, slik alle med litt folkeskikk gjør?

Hva skrev jeg om deg som car nedsettende? At du er pervers? For det er du jo når du sikler etter ungerjenter og innbiller deg at de er kåte på deg kun fordi de hilser eller er hyggelige mot deg.

NEWS FLASH at noen er hyggelige eller har folkeskikk betyr ikke at de vil ha sex med deg. Fy så patetisk.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har allerede funnet mannen i mitt liv. Tror nok aldri jeg kommer til å bytte han ut med en langt eldre og pervers gammling, så havner nok aldri der ;) 

Beklager, trodde du var mann. Det virker som menn er dømt til å miste kontakt med virkeligheten, en eller annen gang mellom 40-60.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, trodde du var mann. Det virker som menn er dømt til å miste kontakt med virkeligheten, en eller annen gang mellom 40-60.

Da tror jeg du omgås feil menn, det er ikke normalt at menn før eller siden mister bakkekontakten slik som ts.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...