Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har lyst til å lese hendene mine, om det går over nettet. Legger ved bilde av høyre og venstre hånd. 

Screenshot_20210405-235132_Snapchat.jpg

Screenshot_20210405-235225_Snapchat.jpg

Anonymkode: 571a2...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan lese den høyre, har du gått igjennom en stor sorg i livet?

AnonymBruker
Skrevet
maseprateren skrev (Akkurat nå):

Jeg kan lese den høyre, har du gått igjennom en stor sorg i livet?

Ja, flere. Hva mer ser du da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, flere. Hva mer ser du da? 

Det ser ut til at det vil være eller har vært en stor viktig hendelse i livet.

En annen ting det kan bety er at det er noe som holder tilbake fra å utvikle deg

AnonymBruker
Skrevet
maseprateren skrev (Akkurat nå):

En annen ting det kan bety er at det er noe som holder tilbake fra å utvikle deg

Ja, det stemmer nok godt. 

Kan du se noe ift kjærlighet, barn osv ? 

AnonymBruker
Skrevet

Gode linjer i hånden din. Veldig lange hjerte- og hodelinjer tyder på en romantisk og følsom natur (pass på for sjalusi) og et intellektuelt og analytisk anlagt hode. Mulig skjebnelinjen ikke er utviklet i høyre hånden ennå? Den er tydelig i venstre hånd, men ser den ikke i høyre (kan være lyset i bildet som gjør det). Det behøver ikke bety noe, kan bety at du har vendt deg bort fra forutbestemt yrke (type familiebedrift, ta over gård etc), eller kan bety at du må jobbe for penga og at linjen utvikles i takt med det. (Jeg er en 'hobbypalmist', så ikke ta meg dønn seriøst da). Burde vurdert håndfasong og de følsomme fingertuppene dine også, men er ikke sikker på om du har ildhånd, så lar det være.

Anonymkode: d5498...190

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gode linjer i hånden din. Veldig lange hjerte- og hodelinjer tyder på en romantisk og følsom natur (pass på for sjalusi) og et intellektuelt og analytisk anlagt hode. Mulig skjebnelinjen ikke er utviklet i høyre hånden ennå? Den er tydelig i venstre hånd, men ser den ikke i høyre (kan være lyset i bildet som gjør det). Det behøver ikke bety noe, kan bety at du har vendt deg bort fra forutbestemt yrke (type familiebedrift, ta over gård etc), eller kan bety at du må jobbe for penga og at linjen utvikles i takt med det. (Jeg er en 'hobbypalmist', så ikke ta meg dønn seriøst da). Burde vurdert håndfasong og de følsomme fingertuppene dine også, men er ikke sikker på om du har ildhånd, så lar det være.

Anonymkode: d5498...190

Tusen takk for langt svar 🙏❤ hva er ildhånd. Ja, jeg tror det er lyset eventuelt. Når jeg ser på de nå ser de ganske like ut, men jeg har ikke peiling på hvilken linje som er hva. Kan du se noe om barn og hvor gammel jeg kan bli? 

Skrevet
maseprateren skrev (3 timer siden):

Definisjonen på en Barnum statement det der. Jeg vil si at uttalelsen din vil gjelde for 100% av befolkningen.

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, K.B. said:

Definisjonen på en Barnum statement det der. Jeg vil si at uttalelsen din vil gjelde for 100% av befolkningen.

Er sånn spådom (spåDUM) funker.

AnonymBruker
Skrevet

Du har fine, sunne hender. Normal farge, ingenting tyder på sykdom. Alt utover det er overtro og alternativt bullshit. 

Anonymkode: dc4a5...9ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kvapp litt da jeg så hendene dine, de kunne vært mine! Jeg har nesten helt identiske hender, kun med et par ørsmå ekstra fnutter på et par av linjene. 

Anonymkode: c3d70...56d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kvapp litt da jeg så hendene dine, de kunne vært mine! Jeg har nesten helt identiske hender, kun med et par ørsmå ekstra fnutter på et par av linjene. 

Anonymkode: c3d70...56d

For min del syns jeg alle linjer i hende på folk ser like ut.. så jeg aner ikke hvordan de ser forskjell - ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tro på slikt. Du vil bare tenke negativt. Ikke la en linje på hånd definere fremtiden din.

Anonymkode: f50e1...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke tro på slikt. Du vil bare tenke negativt. Ikke la en linje på hånd definere fremtiden din.

Anonymkode: f50e1...388

Slapp helt av. 

AnonymBruker
Skrevet

TS, ingen spåing, men du har hendene slik som mine, med veldig, veldig mange veldig små og tyne linjer. Jeg har inntrykk at det er uvanlig, for jeg har ikke sett så mange slike hender. 😄

Anonymkode: 461f7...709

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS, ingen spåing, men du har hendene slik som mine, med veldig, veldig mange veldig små og tyne linjer. Jeg har inntrykk at det er uvanlig, for jeg har ikke sett så mange slike hender. 😄

Hvor ser du de små linjene? 

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette.

Vintermorgen, mod

AnonymBruker
Skrevet
On 4/7/2021 at 11:48 PM, AnonymBruker said:

Hvor ser du de små linjene? 

På bildet..

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 23.37):

På bildet..

Neei, sier du det? Jeg lurte på hvor på hendene..... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...