AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Del Skrevet 5. april 2021 Ble for ivrig. Fikk overtenning og løp for mye over en periode på et par tre-fire uker. Mest sannsynlig var distansen for lang for en nybegynner, og for kort tid mellom øktene + hardt underlag . Ikke tok jeg signalene på knevondt seriøst nok heller - så til slutt var jeg haltende. Lenge leve dumskapen osv. Uansett - Har googlet meg frem til at at det må være såkalt «runners knee» / «løpekne» jeg har dratt på meg. Har nå tatt fullstendig løpepause 3-4 uker, men jeg begynner å kjenne at jeg er gira på å komme i gang igjen. Jeg har ingen peil på løping eller skader i den forbindelse - har for det meste trent styrke. Er det litt sånn at når dette først kommer såppas tidlig, så må jeg anta at dette er noe jeg er nødt til å måtte «slite med» fremover? Tips til å tørre å komme i gang igjen? Eller bør jeg vente lengre? Tips og råd ? 🥺 Anonymkode: 5ab6d...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #2 Del Skrevet 6. april 2021 Har ingen erfaring med løperkne, men tenker at du bør lytte til kroppens signaler først og fremst. Vet at noen kan løpe i motbakke hvis de har vondt i kneet, kanskje du skal finne en litt kupert terreng og prøve? Anonymkode: 86d35...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå