AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 I min kommune har vi rodt lys. Barn som er syke eller har symptomer amal ikke mote i bhg/skole. I paaskeferien ble eldste paa 6 aar forskjolet, saa 5 aaringen og naa meg. Begge dem er friske igaar og slutt paa snorr. Det var bare snorr og litt hoste, ikke noe annet da det paagikk. Men naa er det jeg som har det. Kan barna likevel mote opp paa skole/bhg? Eller kan de likevel vaere smittebaerer ? Av forkjolelese altsaa, see bort fra corona. Jeg selv som leverer trenger ikke aa gaa inn i omraade, kan bare slippe dem inn porten saa ordner de seg selv. Anonymkode: 16e19...51b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Glemte aa nevne at det var en kort 3 dagers greie for barna. Anonymkode: 16e19...51b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Har du ikke æøå på tastaturet? Slitsomt å lese.. Anonymkode: b3091...087
GammelKaktus Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Har dere ikke testet? Hvis dere er på rød så skal dere jo ha lav terskel for å teste. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Alle med symptomer skal testes, så det burde være gjort allerede? Anonymkode: c1d99...999
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå