AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Ah, jeg har prøvd å være så lite hysterisk. Til tross mine uendelige katastrofetanker, immundempende medisiner og delvis sosial angst så tenker jeg ikke så mye på corona. Hadde litt høy puls da klassen til sønnen ble satt i karantene og måtte testes, men tok det stor ro egentlig. Fikk en slags mentalitet om at "jaja, skjer det så skjer det! Vi får håpe vi ikke blir så syk at vi må på sykehus!" Men nå har jeg sterke smerter rundt øyet, ned kinnbeinet og nedover kjeven. Er vondt å tygge for tennene på den siden er øm. Så jeg tenker bihulebetennelse. Det trenger jo ikke være bakteriell. Virus. Men jeg er jo aldri ute. Eller, en gang i uka er jeg på dps. Så er jo transport opp og ned. Men jeg tar ikke på noen ting. Vet jeg kan bli smittet om noen hoster/nyeste etc. Men jeg lurer på om det kommer fordi jeg trapper ned på nesespray? Har trappet ned otrivin i to uker, så rhinox i 3 uker, så nasonex i 4 uker morgen og kveld og rhinox ca 3 ganger på dagen. Det har fungert. Nå skal jeg gå over på mindre dose rhinex. Kan dette ha gitt en bihulebetennelse? Ingen feber, ligger på 37.8, noe som er litt høyere enn vanlig, men ikke feber. Formen er ikke fin, og jeg er utslitt av å pusse tenner. Sover 2-3 ganger om dagen, og har allerede lagt meg nå😬 Tenkte ringe legen i morgen, men antar det blir en e-konsultasjon, og da blir ingen blodprøver målt. Sender de meg til teststasjon skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme meg dit. Har ikke bil, og alene med barn 😞 Kan de skrive ut AB eller slimavsvellende tabletter uten sjekke blodprøver, over e-konsultasjon? Anonymkode: bdca9...917
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå