fløtekaramellen Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Lar dere folk dere møter ute klappe dyrene deres? (Med tanke på smitte via pelsen)
Vannkoker92 Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Nei, men det gjør jeg ikke til vanlig heller, med mindre det er noen jeg kjenner fra før, helst hunden også. 1
Gjest Lawyam Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 (endret) Ja, men jeg tenker alltid etterpå at jeg ikke skulle gjort det. Glemmer meg bort. Endret 5. april 2021 av Lawyam
fløtekaramellen Skrevet 5. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2021 Burde skrevet folk som ikke tilhører din husstand😊 Møter bare folk ute nå, men noen har jo gjester inne også.
Gjest Linny111 Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Nei, men folk gjør det likevel. Jeg har valp og folk kommer bort og klapper den uten å spørre.
Ab_naturals Skrevet 7. april 2021 #6 Skrevet 7. april 2021 Ja, men hvis det skjer innendørs el med folk som kommer på døren, har jeg alltid antibac stående som jeg og de bruker før og etter. Utendørs er det litt vanskeligere, hunden min er veldig magnet for å bli klappet på av forbipasserende 🙄 Verre er det når de setter seg ned og han vil tungekysse gud og hvermann 😂 Men tenker ofte at han er mitt svake punkt, noe jeg svikter litt på selv om jeg er så nøye på alt annet...
Fremhevede innlegg