Gå til innhold

Vi skal selge voffe

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ja? En seriøs oppdretter vil gjøre det og har en kontrakt på det om det skal oppstå en slik situasjon at eier ikke kan ta hånd om den lenger, så finner evt. oppdretter nytt hjem.

*nikker* Seriøse oppdrettere vil ha oversikt over hvor hundene "deres" befinner seg, og finne nye hjem til de som må omplasseres selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er trist at Monja og hennes familie ikke har nok tid til hunden og vil gi den bort. Jeg ser også at dette ikke bare en en vanlig familiehund, men at den er trent opp til å være jakthund. De har som krav den skal gå til noen som jakter og da kan jo de like godt ta litt betalt for det. Jeg tror heller ikke at hunden vil trive som passiv familiehund når den er vant til å gå på jakt. Selv er jeg beredskapshjem for omplassingshunder og opplever hele tiden fortvilte hundeeiere som av forskjellige grunner ser seg nødt til å gi fra seg hunden for at den skal få det bedre. Har en søt elghund inne nå som jeg skal på visning med i morgen. Eieren har ett ønske om at hunden skal gå til noen som går på tur i skog og mark og som har mer tid til den enn han har. Så vi får se i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...