Gå til innhold

Treningstights: alt viser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser at mange bruker og reklamerer for diverse tights som ikke har sømmer. Eks. Jerf fra tights.no

mitt problem er at hele underlivet ser ut til å synes?? De ser jo helt nakne ut med disse på. Må alt barberes for å bruke disse? Synes nesten det ser litt for naken t ut.

Anonymkode: 72540...55a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om noen hadde gidda å begynne å lage kvinneklær med skikkelig kvalitet. Det er kjent at stoffene bl a er tynnere og dårligere. Jeg er drit lei. 

Anonymkode: 9bc6a...417

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at mange bruker og reklamerer for diverse tights som ikke har sømmer. Eks. Jerf fra tights.no

mitt problem er at hele underlivet ser ut til å synes?? De ser jo helt nakne ut med disse på. Må alt barberes for å bruke disse? Synes nesten det ser litt for naken t ut.

Anonymkode: 72540...55a

Barberer alt uavhengig av hva jeg har på jeg, liker best å være glatt uansett

Anonymkode: d3450...2e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Barberer alt uavhengig av hva jeg har på jeg, liker best å være glatt uansett

Anonymkode: d3450...2e8

Disse tightsene fremmer hele underlivet. Er det jeg reagerer på. Fatter ikke at folk er komfortable med disse plaggene. 

Anonymkode: 72540...55a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Disse tightsene fremmer hele underlivet. Er det jeg reagerer på. Fatter ikke at folk er komfortable med disse plaggene. 

Anonymkode: 72540...55a

Hva i huleste er det du snakker om? Jeg bruker sømløse tights selv og underlivet mitt vises da ikke til noen? Om man har søm som går mellom kjønnsleppene derimot er det fryktelig sjenerende. Poenget med sømløs er jo at man slipper dette. 

Anonymkode: c0a29...a47

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har kjøpt for liten størrelse, slik at den blir strukket mer enn den skal? Det er ikke normalt med gjennomsiktige treningstights, vel? Jeg har iallfall aldri sett det. Men jeg har sett fargede tights bli en smule gjennomsiktig på overvektige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt normale tights - jeg skjønner ikke problemet.

Anonymkode: 81e37...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser at mange bruker og reklamerer for diverse tights som ikke har sømmer. Eks. Jerf fra tights.no

mitt problem er at hele underlivet ser ut til å synes?? De ser jo helt nakne ut med disse på. Må alt barberes for å bruke disse? Synes nesten det ser litt for naken t ut.

Anonymkode: 72540...55a

 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Disse tightsene fremmer hele underlivet. Er det jeg reagerer på. Fatter ikke at folk er komfortable med disse plaggene. 

Anonymkode: 72540...55a

Hva er du mener at tights gjør? For når man google tights gjennom sin tid så har det alltid vært slik. Treningstøy på 90 tallet var enda "drøyer" enn det som er nå. Så dette blir bare små bagateller 

https://www.tights.no/butikk/2-pack-bumpro-hyper-legging-vamp-light-purple/?gclid=CjwKCAjw6qqDBhB-EiwACBs6x9cnshTHJaM9Z7rhLBouRNiqkOi_L0UHJqQd_d8HJgnEqyRuyEgYchoCMboQAvD_BwE

BumPro-Hyper-Legging-Vamp-Light-Purple-2pk.jpg

Anonymkode: cdadc...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser jo hele vulvaen. Mannen min sa det samme, så er ikke bare meg

Anonymkode: 72540...55a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånne trikotplagg er lite kledelige, især på menn. 

Anonymkode: f84e1...f53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja, sånne trikotplagg er lite kledelige, især på menn. 

Anonymkode: f84e1...f53

Trikot? Hva snakker du om?

Anonymkode: 72540...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det viser jo hele vulvaen. Mannen min sa det samme, så er ikke bare meg

Anonymkode: 72540...55a

Jeg syns du overreagerer. Du ser ikke hele vulvaen, nei. Du vet INGENTING om den kvinnens underliv basert på det bildet. Det blir det samme som å si at "man viser jo puppene og hele kroppen" når man går med tettsittende klær.  

Men du kan gjerne trene i joggebukse og hettegenser, gjerne noe som er for stort slik at ingenting vises. Om det er praktisk å trene i er en helt annen sak... 

Anonymkode: c0a29...a47

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

 

Hva er du mener at tights gjør? For når man google tights gjennom sin tid så har det alltid vært slik. Treningstøy på 90 tallet var enda "drøyer" enn det som er nå. Så dette blir bare små bagateller 

https://www.tights.no/butikk/2-pack-bumpro-hyper-legging-vamp-light-purple/?gclid=CjwKCAjw6qqDBhB-EiwACBs6x9cnshTHJaM9Z7rhLBouRNiqkOi_L0UHJqQd_d8HJgnEqyRuyEgYchoCMboQAvD_BwE

BumPro-Hyper-Legging-Vamp-Light-Purple-2pk.jpg

Anonymkode: cdadc...318

Du ser så klart at kvinnen ikke har penis når hun går med sånne klær, men du ser ikke vulvaen hennes, nei. 

Anonymkode: c0a29...a47

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningstights brukes til trening. At kroppen synes er ganske naturlig når du bruker treningstøy. Hva du har fokus på er ditt problem, de fleste har fokus på treningen. 

Anonymkode: 1e64d...028

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp mer løstsiittende klær da. F.eks ei treningsbukse. Skjønner meg ikke på dere som vil ha tettsittende klær men så klager på at de er for tettsittende.

Anonymkode: bbb7e...258

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp mer løstsiittende klær da. F.eks ei treningsbukse. Skjønner meg ikke på dere som vil ha tettsittende klær men så klager på at de er for tettsittende.

Anonymkode: bbb7e...258

*altså joggebukse

Anonymkode: bbb7e...258

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Disse tightsene fremmer hele underlivet. Er det jeg reagerer på. Fatter ikke at folk er komfortable med disse plaggene. 

Anonymkode: 72540...55a

Det er jo selvsagt 80% av poenget også.

Anonymkode: 4e742...f1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er jo selvsagt 80% av poenget også.

Anonymkode: 4e742...f1a

De fremhever jo ikke underlivet... Herregud for et forskrudd syn dere har på kropp og klær. 

Anonymkode: c0a29...a47

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fremhever jo ikke underlivet... Herregud for et forskrudd syn dere har på kropp og klær. 

Anonymkode: c0a29...a47

Du må være blind.

Anonymkode: 4e742...f1a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Disse tightsene fremmer hele underlivet. Er det jeg reagerer på. Fatter ikke at folk er komfortable med disse plaggene. 

Anonymkode: 72540...55a

Det er pent å se på da :)

Anonymkode: 5334a...32a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...