Gjest gjesteline Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 har lyst å ta meg en liten mini interrail rett etter jul på en 7-10 dager og dra til berlin og reise hjem fra praha. noen som vet hvor langt det er evt kan anbefale noen andre plasser en berlin som kanskje er bedre til min plan?
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Ta en titt på denne siden med rutetider. Der kan du søke på de forskjellige distansene du kan tenke deg og se hvor lang tid det tar. Oslo-Berlin: varierer fra 15-23 timer avhengig av hvilken rute du tar og når på døgnet Berlin-Praha: knappe 5 timer Praha-Oslo: ca ett døgn - varierer mellom 21,5 og 26,45 timer Riktig god tur da. Jeg har vaktisk vært i både Berlin og Praha i sommer. Praha har jeg vært i mange ganger før og er alltid like begeistret (og håper jeg får mulighet til å dra dit om vinteren engang. Tror det virkelig kan være litt av en eventyrby hvis det er snø osv.) Berlin var jeg i utgangspunktet litt skeptisk til, har hørt så mye negativt. Men vi fant oss virkelig til rette der og synes det var en kjempekjekk by
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå