Scarlet Skrevet 5. april 2021 #1 Del Skrevet 5. april 2021 Noen som har tips til hvordan bli bedre til å skrive og formulere seg? Både til vanlig og når man skriver tekster. Skulle så gjerne ønske jeg var bedre til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Del Skrevet 5. april 2021 Skrive mye! Anonymkode: 7e8b6...c88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2021 #3 Del Skrevet 5. april 2021 Skrive mye og lese mye god litteratur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2021 #4 Del Skrevet 5. april 2021 Før i tiden fantes det forskjellige nettsteder man kunne publisere tekster i forskjellige kategorier og få kritikk av andre brukere, jeg brukte det mye før, var veldig fint og man lærte mye. Kanskje det finnes lignende skrivegrupper på Facebook i dag? Jeg er der ikke så jeg vet ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Del Skrevet 10. april 2021 Finnes en del bøker om hvordan man blir flinkere til å skrive. I tillegg til å skrive mye så tror jeg man bør lese gjennom det man har skrevet og prøve å formulere det bedre. Det tror jeg man både lærer av og gir bedre tekster. Anonymkode: f648a...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Skriv mye, les bredt. Anonymkode: 00f8d...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå