AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Har chattet med en fra tinder i noen dager og det har vært flørt og fine samtaler. Han spurte om jeg ville gå en tur med han til helgen, jeg svarte at det ville jeg gjerne og fulgte opp med forslag om hvor vi kunne gå. Han har nå ikke svart , det er 1,5 dag siden. Burde jeg avfeie han som ikke interessert? Veldig merkelig å miste interessen i sekundet etter han spurte om en date. Syntes vanligvis det er ok at det går et par dager uten svar på tinder , men litt merkelig timing akkurat når vi planlegger en date. Hva tenker dere ? Hvis dere hadde spurt en dame ut er det rart å gå 1,5 dag uten å følge det opp? Anonymkode: fd4dd...760
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Han har nok fått napp et annet sted. Har selv skrevet hele uka med en mann, og vi snakket om å gå tur i helgen. Spurte han når det passer og da svarte han at han skal finne ut straks, men så har han ikke sendt mer, og det har ikke jeg gjort heller (og kommer heller ikke til å skrive med han mer). Hadde latt ham der gå Anonymkode: 4a8de...60f 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Som regel betyr det at h*n ikke er så interessert. Bare å ikke ta han med i betraktningen hvis du skal planlegge spasertur. Anonymkode: f010f...690 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 Han er ikke interessert. Nok iallefall. Jeg hadde parkert han. Sier seg selv. Når det går fra snakk til handling og han trekker seg... Anonymkode: fe026...bcb 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Man er vel ikke en date før man har møttes vel? Anonymkode: 9bc6a...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Slapp helt av du, kanskje han svarer en dag. Ikke stress. Anonymkode: eb66c...824
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han er ikke interessert. Nok iallefall. Jeg hadde parkert han. Sier seg selv. Når det går fra snakk til handling og han trekker seg... Anonymkode: fe026...bcb Du har helt rett i det. Bare merkelig at han forslår en konkret date til helgen også slutter han å svare umiddelbart etterpå. Merkelig oppførsel Anonymkode: fd4dd...760 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du har helt rett i det. Bare merkelig at han forslår en konkret date til helgen også slutter han å svare umiddelbart etterpå. Merkelig oppførsel Anonymkode: fd4dd...760 Som sagt har han fått napp et annet sted, han hadde nok planer om å møte deg frem til det Anonymkode: 4a8de...60f
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Jeg får ofte kalde føtter når jeg skal treffe noen.. Er gjerne nysgjerrig og ønsker å treffe de.. Egentlig.. Men de blir fort en back-up om noe mer interessant dukker opp.. Det er ofte relatert til utseende eller inntrykket jeg har av dem.. Jeg er ikke helt overbevist.. Men én gang var jeg impulsiv og traff en, det klaffet fra første stund.. Tror nok det bare er tilfeldig.. Harde kår på tinder 🤷♀️ Anonymkode: bec1f...677
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Til helgen som i neste helg? Om han svarer til torsdag tenker jeg nei. Men jeg kunne nok lett funnet på å la det gå halvannet døgn uten at noen andre var i bildet 🤷♀️ Anonymkode: 31bee...892
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå