AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Hei! Er det noen her som har vært hos en metakognitiv terapeut? Jeg vurderer sterkt å dra fordi jeg sliter med en del tanker rundt bekymring, fortiden og fremtiden, samt overtenking rundt mine relasjoner. Det jeg lurer på er da; denne terapeuten, er han eller hun der kun for å finne løsninger rundt problemene, eller kan man i tillegg til det bruke terapeuten til å snakke om ting man har på hjertet (nesten som en psykolog)? Anonymkode: 1f78c...cd8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Jeg er med på workshop over 7 ganger med psykolog som er utdannet innenfor dette. Kurset handler om å begrense bekymringer og grubling. Det blir selvfølgelig ikke helt det samme som å gå i individualterapi eller gruppeterapi, men du får en følelse av hva dette handler om, og om det kan hjelpe deg. Det er en annen terapiform som nok bryter med andre ting du har lært i terapi før. jeg merker forbedring etter snart 5 ganger. Hva med å ta kontakt med metakognitivt institutt og spørre om de har noe kurset i nærmeste fremtid? Der kan du forhøre deg litt om problemstillingene dine, og hvor dypt de vil gå inn i dine problemer. Anonymkode: 6b797...3b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå