Gå til innhold

Dere som ikke syr/strikker, hva lager dere som hobby?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trener (jogger, fjellturer), baker eller leser bøker. 

Anonymkode: 01839...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Må man lage noe?

Anonymkode: 413fb...46c

Tenkte mer på hva andre putler på med hjemme. Kunne tenkt meg å lage noe for hobby. Noe jeg kan bruke litt tid på.

Anonymkode: 8c012...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært glad i å tegne, og nå har jeg faktisk også begynt å male litt. Uten nevneverdig talent for noen av delene, men jeg synes det er trivelig å holde på med det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Tenkte mer på hva andre putler på med hjemme. Kunne tenkt meg å lage noe for hobby. Noe jeg kan bruke litt tid på.

Anonymkode: 8c012...38d

Male, tegne, puslespill, lage smykker, lage godteri.

Kanskje du finner noe inspirasjon her:

https://panduro.com/nb-no/inspiration?page=25

Anonymkode: 413fb...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver tekster, alt fra dikt til lengre fortellinger☺️har lyst å lage en fotobok, men vet ikke hva som er best eller rimeligst å bruke av leverandører🧐

Anonymkode: e1e57...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukkehus og miniatyrer.
Jeg pusser opp og lager møbler og ting selv, eller jeg kjøper sett med materialer og setter sammen etter oppskrift. I det siste har jeg kjøpt en del DIY miniatyrkits på Wish, de kommer med alt du trenger til å bygge et rom. Jeg bruker også mye tid på internett på forskjellige miniatyr- eller samlersider for å se på ting andre har laget eller jakte på skatter jeg kan kjøpe. 

Det tar mye tid, men samtidig er det veldig variert, så jeg blir ikke så fort lei som jeg blir av andre hobbyer. 

Anonymkode: afd94...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maler og pusler puslespill 😊 er ikke så god på maling så kjøpte meg et sånt maleri med nummer på så det er bare å fylle inn. Veldig tidkrevende, men da holder det lenge. Gøy å se det blir til noe sakte, men sikkert 😊

Anonymkode: 7c870...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med to hobbyer som tok veldig mye av tiden min. Den ene fordi jeg mistet inspirasjonen og lysten til å fortsette etter noen år. Den andre var jeg nødt til å legge på hylla fordi armene og skuldrene mine var kronisk betente i mange, mange år, og jeg slet med å klare hobbyen da. Man bruker jo gjerne armene til det meste.

Den førstnevnte hobbyen var faktisk akvarier (hadde mange!) og den andre var å sy patchworktepper. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlaging og styrketrening. Er også glad i diverse mobilspill, spesielt Hayday, men det er kanskje ikke like fornuftig som de to andre hobbyene mine. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i annen runde med redaktør om min første roman :)

Anonymkode: 2eed5...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trening (styrke og løping), langrenn (klassisk og skøyting) alpint (carving, park og pudder) sykkel (landevei, terreng og utfor), herjing med snøscooter, banekjøring vinter med isbanebil, sommer med asfaltbil og supermotard, restaurerer og bygger opp bil og mc. Tror det er alt. Elsker å kunne bruke kroppen min til å være i aktivitet og bevegelse! Og nei jeg har ikke barn enda, som sikkert er ganske tydelig 😅

Anonymkode: 929ce...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlesmykker https://blog.cchobby.no/diy-smykker-perler/

eller Hama perler, lage figurer og hele bilder, det finnes en gratis app som hjelper å konvertere hvilket som helst bilde til mønster som kan brukes med hamas perler. BeadStudio Free

acrylic pouring art

Digital scrapbooking - lage fotoalbumer.

 

Anonymkode: 40483...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlaging/baker, søker mye etter inspirasjon på nettet og leser kokebøker. 

Anonymkode: b5300...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går mye i marka og leser bøker. I det siste har jeg kjent at jeg trenger en hobby jeg kan pusle med hjemme for å bruke mindre tid på mobilen, skal kjøpe inn til bullet journaling i morgen. Synes det ser både gøy og nyttig ut 😃

Anonymkode: 784a0...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...