Gå til innhold

Du kan, jeg kan! Fra 95 til 75 med Dukan-dietten!

Oopsie

Anbefalte innlegg

Sist jeg skrev her var på dag 13. Det er over en uke siden. Det skjedde plutselig noe brått og vanskelig her, så jeg måtte legge diett på hylla og har bare spist alt annet.

Tenkte begynne på igjen til tirsdag og skriver da "dag 14" siden jeg ikke har vært på diett siden dag 13... 

Har garantert gått opp i vekt. Men gir meg ikke... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Livet kan være vanskelig innimellom, men at du tenker deg ‘tilbake på hesten’ igjen så raskt er positivt. 
Dette fikser du!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det innimellom. Livet stikker kjepper i hjulene for hva vi tenker å gjennomføre.

Det viktigste er at du nå har bestemt deg for å fortsette, så dette klarer du 👏👏👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundre skrev (På 26.4.2021 den 17.18):

Livet kan være vanskelig innimellom, men at du tenker deg ‘tilbake på hesten’ igjen så raskt er positivt. 
Dette fikser du!

Wit skrev (På 27.4.2021 den 7.35):

Sånn er det innimellom. Livet stikker kjepper i hjulene for hva vi tenker å gjennomføre.

Det viktigste er at du nå har bestemt deg for å fortsette, så dette klarer du 👏👏👍

Tusen takk dere to! Godt med støtten! Jeg er i gang igjen men ingenting å melde ift nedgang. Jeg "begynner" igjen her inne når jeg er på 90,6 som er den vekten jeg hadde oppnådd før det smalt...

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til @Oopsie! :) Ikke alt i livet som kan eller skal planlegges på kort sikt, men regner med at du tar igjen snart, så det ordner seg nok! Jeg er selv flere kg bak utgangspunktet mitt i januar og det stikker litt, men samtidig så hjelper det ikke å gi opp, og i det lange løp er en liten tilbakegang ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (13 timer siden):

Lykke til @Oopsie! :) Ikke alt i livet som kan eller skal planlegges på kort sikt, men regner med at du tar igjen snart, så det ordner seg nok! Jeg er selv flere kg bak utgangspunktet mitt i januar og det stikker litt, men samtidig så hjelper det ikke å gi opp, og i det lange løp er en liten tilbakegang ingenting.

Tusen takk ! Nei det er sant man kan ikke planlegge alt, og når det skjer litt tøffe greier i livet, så klarer ikke jeg fokusere på mat og riktig kosthold, om du forstår ;) Men jeg har så smått kommet i gang igjen, men uten å følge dietten slavisk...så dermed er jeg bare på stedet hvil. Men nå skal jeg gjøre en innsats...

Og det å være litt bak utgangspunktet...jaja, sånn er det jo av og til men ikke gi deg av den grunn! Det er som du sier - vi må tenke stort på det, og i det lange løp så kommer du til å klare det! heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...