Gå til innhold

Er mange jenter på onlyfans harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et par kompiser som viser bilder og skryter. Jentene ser jo pene ut, men har liksom et harry drag over seg. Også møtt et par på fest. De kan være brautende, banne mye, går i usmakelige klær (ok å vise mye hud på onlyfans, men kjole som dekker så vidt rumpen og puppene på fest???). 

Vet også de er med på mye drøyt i sengen. Legger ut etterpå også. Finner menn som er med. Er de skadet fra før? Dårlig oppvekst? Misbruk? Folk skal få gjøre som de vil, men virker jo som disse jentene er myyyyye drøyere enn "vanlige" jenter. Det er jo frivillig, men samtidig hvis de av en eller annen grunn virkelig trenger pengene så gjør de vel mye mer enn det de ville gjort normalt sett? Og hvordan er fremtidsutsiktene? Hvis de vil ha kjæreste, barn, jobb. Er de ikke redd ukjente vet hvem de er?

Anonymkode: a319c...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 52141...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sier seg selv at de har en litt annen tankegang enn majoriteten som ikke har et behov for å selge kroppen og verdigheten sin. Folk flest som skal spe på inntekten tar jobb nummer to eller investerer. De fleste aksepterer sin situasjon uten å selge seg, heldigvis.

Så en dokumentar på nrk om jenter i England som drev med dette. Der var alle et tidligere offer for enten seksuelle overgrep eller omsorgssvikt.

Anonymkode: 29803...75c

• Liker 7
Skrevet

Nei, de aller fleste er helt vanlige kvinner. Med helt vanlig, a4 oppvekst. Som tilfeldigvis har lyst å tjene ekstra penger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sier seg selv at de har en litt annen tankegang enn majoriteten som ikke har et behov for å selge kroppen og verdigheten sin. Folk flest som skal spe på inntekten tar jobb nummer to eller investerer. De fleste aksepterer sin situasjon uten å selge seg, heldigvis.

Så en dokumentar på nrk om jenter i England som drev med dette. Der var alle et tidligere offer for enten seksuelle overgrep eller omsorgssvikt.

Anonymkode: 29803...75c

Så hvis menn vet dette og bevisst støtter de / treffer de via onlyfans og utfører drøye ting, så betyr det egentlig at de støtter opp under at en jente ikke får hjelpen hun trenger? 

Anonymkode: a319c...8bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke Harry, man trashy som faen

Anonymkode: fc049...622

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er onlyfans en salgside? Haha, jeg trodde det var en fetish-side der likesinnede møttes og koste seg 🙈

Anonymkode: 928b5...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Nei, i følge KG er det de på onlyfans som er de opplyste, mens de som holder seg unna er harry. All logikk tilsier da det.

Dessuten er det bare harrytasser som holder seg unna SoMe, mens de mest kulturelt begavede henger på FB og gir alle likes og synes at alle som kan krype og gå er fantastisk vakre.

Anonymkode: 99db4...f2b

AnonymBruker
Skrevet

Harry er vel ikke det h-ordet jeg ville brukt om de.

Anonymkode: 82ef9...7d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å selge sex kan (jeg sier ikke at det er det, og slett ikke for alle) være mye makt ved, det kan oppleves som befriende og noe sterkt kvinnefrigjørende. Jeg tror også at de som selger er helt vanlige kvinner. Vet om 2 gode, oppegående venner med resurssterke familier som selger puppe bilder til menn for sånn ca 3000 kr. Hvilken idioti av noen menn som er villig til å betale 3000 for bilde med 2 sett med pupper? Aner ikke helt, men så lenge det er etterspørsel vil det finnes marked.

Anonymkode: 7937d...277

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (10 minutter siden):

Nei, de aller fleste er helt vanlige kvinner. Med helt vanlig, a4 oppvekst. Som tilfeldigvis har lyst å tjene ekstra penger. 

Helt feil. For de aller fleste kvinner vil ikke tjene penger på å selge kroppen sin. Det er det kun er fåtall som vil, og det skyldes nok ulike ting. De er feks veldig fattige, for late til ha en ordentlig jobb og så er det noen som synes det er spennende eller at det gir dem makt.

Anonymkode: 670a8...dff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det å selge sex kan (jeg sier ikke at det er det, og slett ikke for alle) være mye makt ved, det kan oppleves som befriende og noe sterkt kvinnefrigjørende. Jeg tror også at de som selger er helt vanlige kvinner. Vet om 2 gode, oppegående venner med resurssterke familier som selger puppe bilder til menn for sånn ca 3000 kr. Hvilken idioti av noen menn som er villig til å betale 3000 for bilde med 2 sett med pupper? Aner ikke helt, men så lenge det er etterspørsel vil det finnes marked.

Må også legge til at disse 2 vennene er politisk aktiv, tar høyere utdanning og er ellers oppegående gode folk. Og jeg ser da overhode ikke ned på de fordi de velger å selge bilder av seg selv, hvorfor i alle galskapens navn skulle jeg det..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Må også legge til at disse 2 vennene er politisk aktiv, tar høyere utdanning og er ellers oppegående gode folk. Og jeg ser da overhode ikke ned på de fordi de velger å selge bilder av seg selv, hvorfor i alle galskapens navn skulle jeg det..

Ville du vært sammen med en mann som solgte dickpics?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (18 minutter siden):

Faktisk ja, jeg er en av de som liker spenningen også. Tar litt fetish bilder/video, tjener ca 10k på dette pr mnd.

Anonymkode: 0e848...2f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville du vært sammen med en mann som solgte dickpics?

Menn sender dickpics helt gratis til gud og hvermannsen uoppfordret uansett og har gjort det i så mange år nå at den tror jeg vi legger død😅

Men viss det var et marked for det og det var frivillig hadde det da virkelig ikke gjort meg en deam shit.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt feil. For de aller fleste kvinner vil ikke tjene penger på å selge kroppen sin. Det er det kun er fåtall som vil, og det skyldes nok ulike ting. De er feks veldig fattige, for late til ha en ordentlig jobb og så er det noen som synes det er spennende eller at det gir dem makt.

Anonymkode: 670a8...dff

Nå snakket jeg spesifikt om de som er på of, ikke resten av den kvinnelige befolkningen. 

Og hva med mennene på siden, som også selger bilder? Skal dere være like dømmende om dem? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn sender dickpics helt gratis til gud og hvermannsen uoppfordret uansett og har gjort det i så mange år nå at den tror jeg vi legger død😅

Men viss det var et marked for det og det var frivillig hadde det da virkelig ikke gjort meg en deam shit.

Lol så du hadde latt kjæresten din sende så mange dickpics han vil til andre kvinner?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (1 minutt siden):

Og hva med mennene på siden, som også selger bilder? Skal dere være like dømmende om dem? 

Google nøkkel mange låser. Det forklarer hvorfor folk ikke er dømmende mot menn.

Anonymkode: 82ef9...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er ikke alt de gjør frivillig om de trenger pengene.

Anonymkode: d4546...bdd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lol så du hadde latt kjæresten din sende så mange dickpics han vil til andre kvinner?

Du, dette er som sagt et fenomen menn har gjort og bedrevet helt gratis i mange år allerede.. Men jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med det nei, det er et bilde av en kroppsdel ikke akkurat noe å starte 3 verdenskrig for.. Hadde heller gapskrattet ved kjøkkenbordet av de kvinnene som eventuelt hadde betalt tusenlapper for synet av en penis men de om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...