AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Det er så mange tråder fra alle de som er lei nettdating, så jeg tenkte at vi burde ha en positiv tråd også? Jeg ble separert etter et langt ekteskap i fjor sommer. Er kvinne i midten av trettiårene, har to barn. Registrerte meg på datingappen Happn i fjor høst og fikk raskt mange matcher. Møtte flere hyggelige, seriøse menn med livet på stell, men de store følelsene uteble fra min side. Jeg fikk likevel noen flotte turer og hyggelige middager ut av det, så jeg syns det var kjekt å date uansett. Fikk så klart noen få useriøse henvendelser og direkte forespørsler om sex, men mennene taklet avvisningen fint. På nyåret traff jeg en mann jeg hadde skrevet med en stund, og da ble det raskt full klaff! Har ikke kjent slik kribling og gode følelser siden tenårene, og det samme gjelder han. Vi nyter tiden sammen, men tar det rolig siden vi begge har barn fra før. Håper at flere vil dele positive erfaringer med nettdating! Og jeg kan virkelig anbefale Happn, som jeg tror er hakket mer seriøs enn Tinder. Anonymkode: 22920...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Vært på flere engangsdater med menn fra tinder. Alle var hyggelige. Møtte samboeren min på tinder på nyåret i fjor. Planlegger barn til neste år 🤗❤️ Anonymkode: 22327...bb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå