AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Del Skrevet 5. april 2021 Noen som har en grei liste med absolutt alt man må gå igjennom etter man har bytta etternavn? Anonymkode: 613db...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 5. april 2021 #2 Del Skrevet 5. april 2021 Husker ikke alt fra da jeg endret etternavn, men er iallfall de tingene jeg husker nå i forbifarten: nytt bankkort og pass, melde ifra til banken så riktig navn står når du logger inn med bankID, melde ifra til jobb/skole, nytt skilt på postkassen ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Del Skrevet 5. april 2021 Nightcrawler skrev (1 time siden): Husker ikke alt fra da jeg endret etternavn, men er iallfall de tingene jeg husker nå i forbifarten: nytt bankkort og pass, melde ifra til banken så riktig navn står når du logger inn med bankID, melde ifra til jobb/skole, nytt skilt på postkassen ++ Nytt bankkort ja, takk! Tenker jeg lar mitt gamle etternavn stå på postkassa en stund fremover i tilfelle jeg får noe post til mitt gamle navn. Samboer heter jo det jeg skal bytte til, så det står det på postkassa i det minste, selv om det ikke er etter mitt fornavn. Anonymkode: 613db...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå