Gå til innhold

Kunne du datet en tysker?

Kunne du datet en tysker?   

31 stemmer

1. 1. Kunne du datet en tysker?

• Ja
      25
    • Nei
      6

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke? Og er det evt viktig at han snakker bra norsk eller hadde det vært greit å snakke engelsk/tysk med ham? 

Anonymkode: 258b4...fdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har datet tysker to ganger. En når jeg var i Tyskland, og en som var på ferie her. Et folkeslag som liker å ha orden i sakene. 

Anonymkode: 13b53...c59

AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra hva jeg har hørt...Nei. 

Anonymkode: 6bcce...e8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, men for meg som er et følelsesmenneske var det totalt mismatch. Tyskere viser jo generelt lite følelser og er veldig kontrollerte i alt de gjør. Det positive er at de er presise og nøyaktige, har du avtalt å møtes kl.13:03 så kommer de akkurat da. 

Nå skal jeg snart gifte meg med en danske. De har et lynne som passer bedre for meg. 

Anonymkode: 1de49...d5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan ikke komme på noen grunner for å ikke gjøre det

Anonymkode: bc180...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke finne på en eneste grunn til at jeg ikke skulle ville det. Hvorfor spør du egentlig om det, TS?

Anonymkode: 37471...b61

AnonymBruker
Skrevet

Blir vel ca samme som nordmann. Er ikke langt til Tyskland lissom. 

Anonymkode: bbe56...3c2

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Smeltemann said:

Tysker tøs ❤❤ 

:kari:

Anonymkode: b1db1...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. Har datet to, og de var begge to skjønninger. Jeg snakker flytende tysk, regner med de hadde lært seg norsk om det vedvarte. 

Anonymkode: 5d736...839

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ut i fra hva jeg har hørt...Nei. 

Anonymkode: 6bcce...e8c

Hva har du hørt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, selvsagt. Har datet to, og de var begge to skjønninger. Jeg snakker flytende tysk, regner med de hadde lært seg norsk om det vedvarte. 

Anonymkode: 5d736...839

Hvor har du lært å snakke bra tysk? Studerte du der? Og hvorfor ble det ikke mer mellom dere?

AnonymBruker
Skrevet

Nei er du gal. I likhet med alle nordmenn er alle tyskere helt like. 

Anonymkode: 069bf...544

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. ingen grunn til å ikke skulle det.

Anonymkode: a4603...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kunne ikke det.

Merket for mye nazi-tendenser i han, hadde et voldsomt behov for å hevde seg og å være bedre enn andre, lånte bilen min vekk til andre, han hadde ikke lappen engang.

Sa at nordmenn var så voldsomt syke av seg, f. eks., når han selv har ligget på sykehus 3 ganger og ene gangen skulle han visstnok ikke ha overlevd. Ser på seg selv som veldig sterk. Spurte han hvorfor han bodde i Norge, han flakket litt med blikket og sa, "fordi nordmenn er så snille". BULLSHIT. Han glemte å nevne det viktigste ordet, nemlig DUM-snille.

Det har gjort at jeg har blitt skeptisk til tyskere. Virker som at de har noe latente greier som følge av at de måtte skamme seg så fælt etter WW2, spesielt øst-tyskerne, kanskje.

Anonymkode: b0f8e...0e6

Skrevet

Selvsagt kunne jeg det. Jeg ser ikke på nasjonalitet. Jeg ser etter hvordan den personen er.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, kunne ikke det.

Merket for mye nazi-tendenser i han, hadde et voldsomt behov for å hevde seg og å være bedre enn andre, lånte bilen min vekk til andre, han hadde ikke lappen engang.

Sa at nordmenn var så voldsomt syke av seg, f. eks., når han selv har ligget på sykehus 3 ganger og ene gangen skulle han visstnok ikke ha overlevd. Ser på seg selv som veldig sterk. Spurte han hvorfor han bodde i Norge, han flakket litt med blikket og sa, "fordi nordmenn er så snille". BULLSHIT. Han glemte å nevne det viktigste ordet, nemlig DUM-snille.

Det har gjort at jeg har blitt skeptisk til tyskere. Virker som at de har noe latente greier som følge av at de måtte skamme seg så fælt etter WW2, spesielt øst-tyskerne, kanskje.

Han klikket faktisk på meg de gangene jeg ikke orket å være dumsnill, hehe. Var nærmest en plikt å være dum + snill.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, kunne ikke det.

Den gjennomsnittlige tysker er jo ikke slik bare fordi eksen din var merkelig.. 

Anonymkode: b24f3...5d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tysk samboer så det kunne jeg selvsagt. 

Anonymkode: b24f3...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...