AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 I kveld får jeg ikke av ringene mine. De kunne jeg ta av i dag morges...Hva i huleste skjer? Jeg har så hovne fingre nå at det gjør vondt å bøye dem. Hvorfor samler kroppen min så mye vann? Dette er et problem hos meg og jeg har alltid vanndrivende stående. Legen gir meg på resept men jeg har egentlig aldri fått forklart hvorfor det er slik, han sier bare jeg har mye "ødemer". Hvorfor har noen av oss det? må jeg for alltid leve på vanndrivende? Vekten blir jo og svært påvirket. Husker da jeg første gang fikk vanndrivende og tok en tablett. Vekten viste 3 kg mindre på KVELDEN enn om morgenen. Dagen etter viste den ytterligere 1,5 kg mindre....altså 4,5 kg med vann borte på et døgn. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette eller hva det kommer av? gjør faktisk vondt. Anonymkode: 1c26c...4bb
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Jeg og har mye vann i kroppen. Spiser noe vanndrivende naturpreperat, men funker ikke. Aner ikke hva en kan gjøre Anonymkode: 47a32...128
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå