Gå til innhold

Verker i alle ledd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig gått gjennom en skilsmisse og det har tæret på kropp og sjel. I forrige uke kom papirene på skilsmissen, og lufta gikk helt ut av ballongen. 

Men nå verker hele kroppen. Jeg har store smerter i ett kne, en albue og i nakke og rygg. Det føles som om jeg har senebetennelser overalt og det gjør vondt å bøye seg og røre på seg. Umulig å sette seg ned på huk f.eks eller å ta armene bak for å kneppe en bh...alt bare verker. 

Hva skjer med kroppen min? Noen som forstår...? (og ja jeg skal til lege men alt er stengt nå i påsken)

Anonymkode: 4193c...cbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har nylig gått gjennom en skilsmisse og det har tæret på kropp og sjel. I forrige uke kom papirene på skilsmissen, og lufta gikk helt ut av ballongen. 

Men nå verker hele kroppen. Jeg har store smerter i ett kne, en albue og i nakke og rygg. Det føles som om jeg har senebetennelser overalt og det gjør vondt å bøye seg og røre på seg. Umulig å sette seg ned på huk f.eks eller å ta armene bak for å kneppe en bh...alt bare verker. 

Hva skjer med kroppen min? Noen som forstår...? (og ja jeg skal til lege men alt er stengt nå i påsken)

Anonymkode: 4193c...cbc

Det er nok ganske sikkert en reaksjon på alle påkjenningene dine. Kall det psykosomatisk. Jeg fikk helt samme symptomer da jeg gjennomgikk en stor livskrise for noen år tilbake. Med høyt stressnivå og lite søvn. Gikk til legen og ble utredet for alle typer revmatiske og autoimmune sykdommer. Men de fant ingenting. Symptomene gikk derimot over av seg selv når ting i livet normaliserte seg ellers. En gang har jeg opplevd å få akutt smerter i ledd igjen siden. Det varte i ca et døgn og kom etter ett par dager med lite søvn og en del stress. Klart det kan jo være jeg har noe underliggende revmatisk som ikke slår ut på blodprøver før om noen år (ble forklart av legen at feks leddgikt sjeldent slår ut på blodprøver før man er over 50 år+). Men foreløpig er jeg ganske sikker på at disse symptomene mine er psykosomatiske.

Anonymkode: 3f925...344

AnonymBruker
Skrevet

Folkens: dette med vondt i leddene. Det kan også komme av hva dere spiser. Svinekjøtt f.eks. gir meg vondt i leddene. Det er jeg veldig klar over og spiser derfor lite og sjelden svinekjøtt. 

Anonymkode: 3b7d5...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...