AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 Jeg har hatt/har depresjon over flere år. I høst var jeg får første gang innlagt på dps og føler jeg da fikk en pause fra meg selv. Men føler depresjonen kommer mer og mer tilbake, selv om jeg også går til behandling. Når jeg har vært deprimert, har jeg brukt mye penger. Dette har ført til mye forbrukslån, jeg må nå flytte til en mindre leilighet for og klare meg. Snakka med en på nav som sa at da ville jeg kunne få skikk på økomomien min. Har en datter som også sliter psykisk(hun er over 18). Når jeg må flytte i mindre leilghet blir det trangt med oss begge der. Hadde jo tenkt at hun burde fløtte i egen leilighet snart, men nå må det egentlig skje ganske fort. Hvor starter jeg? Hvem snakker jeg med. Finnes det noen økonomiske tilskudd som kan hjelpe oss. Dessverre må jeg si i denne situasjonen så tjener jeg egentlig godt, men har pådradd meg mye gjeld. Men min datter må da ha noen rettigheter, hun har ikke noen diagnoser og ønsker ikke kontakt med hjelpeapparatet. Er mye nå hvor starter jeg???? Hjernen går helt i stå og får mye angst bare jeg tenker på dette. Må egentlig være ute om tre mnd og vet at dattera ikke får noe sted før dette. Anonymkode: 64f7d...f12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå