Gå til innhold

Når noen kommenterer hvordan du lukter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det når noen stadig sier at

"Så godt det lukter av deg, da" og "nå luktet jeg at du var her".. 

Bruker ikke så mye parfyme lissm.. 

Kan det da være positivt ment, at vedkomne liker deg.. eller er det bare ett komlimang?

Hva med dere? Pleier dere å kommentere sånt på noen dere liker eller vil bli kjent med? 

Huff 🙊

Anonymkode: dc6d4...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig var på lukter, og forbinder dem raskt med noe. Det kan forbindes med annen person, en del av personligheten/egenskap/oppfatning av personen (f.eks trygg, å føle trygghet hos vedkommende), eller opplevelser. 
Ei venninne jeg har, lukter nøyaktig som mi mor. Det er en fantastisk duft for meg. Mi mor har sverget til samme sjampo hele min oppvekst, og også nå, og min venninne bruker den samme. Det kan også være en helt vanlig, god duft. Ei venninne av meg bruker en tøymykner som dufter fantastisk, så hver gang jeg er nært innpå henne eller hjemme hos henne blir jeg helt i ørska. Jeg elsker gode dufter.

Det er et kompliment om noen sier du lukter godt.

Anonymkode: a3098...e34

AnonymBruker
Skrevet

At andre menn har instruert dem om at kvinner elsker å høre at de lukter uvanlig godt og at at det kan lede til sex. 

Det går i kategori: "SVÆRT lite orginialt kompliment"

(Sorry for å rive ned illusjoner..)

Anonymkode: e6ab1...7c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At andre menn har instruert dem om at kvinner elsker å høre at de lukter uvanlig godt og at at det kan lede til sex. 

Det går i kategori: "SVÆRT lite orginialt kompliment"

(Sorry for å rive ned illusjoner..)

Anonymkode: e6ab1...7c7

Noen av oss menn liker faktisk lukten av dame. (Jeg snakker ikke om parfyme) Det er genetisk, synes du noen lukter godt er det sannsynlig at de har forskjellige DNA fra ditt eget og dermed gir friskt avkom.

https://tv.nrk.no/serie/naar-kjemien-stemmer/sesong/1/episode/1

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier sjelden kommentere slikt selv (unntatt til en bestemt mann jeg kjenner som lukter himmelsk sexy), men opplever fra tid til annen at andre gjør det. Syns det er veldig hyggelig, selv jeg for egen del finner det nokså unaturlig å gi akkurat denne typen komplimenter til andre. Føler nesten det blir litt for personlig, rett og slett. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Værre said:

Noen av oss menn liker faktisk lukten av dame. (Jeg snakker ikke om parfyme) Det er genetisk, synes du noen lukter godt er det sannsynlig at de har forskjellige DNA fra ditt eget og dermed gir friskt avkom.

https://tv.nrk.no/serie/naar-kjemien-stemmer/sesong/1/episode/1

Mener ikke der er ulikt DNA, men immunsystem. Kanskje jeg har feil?

Anonymkode: 455dc...d52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk høre det samme selv, av en fyr..Han ble helt mo i knærne visstnok, kommenterte parfymen min ganske mange ganger, lett å skjønne at han likte den (og meg)..Og han ga uttrykk for at han husket hva den het og 😉 Men ikke skjedd noe mer dessverre, så ikke ensbytende med at det er positivt ladet ☺️ Om så så kan det ta laaang tid evnt 😅

Anonymkode: 7b98f...e97

AnonymBruker
Skrevet

Selv så kommenterer jeg gjerne om noen lukter godt, men trenger ikke være at jeg liker vedkommende av den grunn..kommer helt an på ☺️ 

Anonymkode: 7b98f...e97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...