Gå til innhold

Hva feiler meg, refluks?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har slitt med dette etter a ha vaert svanger. Ble avanger for 7 aar siden, slitt med refliks saa klart. Og magen ble ogsaa etterhvert saa stort at det presset mot hjertet og jeg klarte ikkenlenger aa puste hvis jeg satt, maa staa eller ligge. Sistnevnte gikk bort da jeg fodte barnet men refluks ble igjen. Tsaa sure oppstot, folelsen av at maten er langt oppe i brystet og tilogmed i halsen, og smaa rap der maten kom opp igjen.  Saa ble jeg gravid igjen. Og det samme, og denne gangen forsvant ikke noen av dem. Magen ble selvfolgelog liten igjen etter fodselen. Men naa, 4 aar etter siste fodsel, saa har magen begynt aa bli stor. Og storre for hver dag, ikke gravid.resten av kroppen normal. Noen dager er magen nirmal, noen dager ser jeg ut som om jeg snart skal fode. Da har jeg den liksom symptomen der jeg ikke faar phste, at mGen er sa stor at alt presser opp kot brystet. Er sa lei. Legen sier det er normalt. At jeg maa mosjonere og endre spisemaate.ok, har sluttet aa spise ditt og datt osv, men hjper jo ikke. Noen dager er jo helt normalt. Noen dager skal jeg jo nesten fode!! Hvem andre enn legen kan hjelpe meg??

Anonymkode: 54a59...65c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du skrive ordentlig? Ble helt svimmel av dette

Anonymkode: 13de5...9aa

Skrevet

Jeg er vel ikke den eneste som syntes at tastaturene er for smaa i forlhol

d fil fingrene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...