AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #21 Skrevet 6. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Dere skriver her som om tyrkere er undertrykkende. Jeg har bodd litt der og kan si at de er ekstremt forskjellige og at også mennene som jeg ble kjent med der ønsker at kvinner skal ha rettigheter og vil ikke ha aksept for vold mot kvinner. Jeg er så lei av dere bedrevitende norske fordomsfulle folk. Og media blåser opp kun det negative og får dette til å virke ekstremt. Jeg var i Istabul under kuppet og det var ikke så skummelt som media fikk det til altså selv om mamma hadde sittet og grått og ringte meg. Hun har ikke reist på over 20 år. Der ser man hvordan man blir når man gror fast i den norske bobla, slik som mange av dere her har gjort. De fleste her som reiser resier nok til Spania, som er det nye Norge. Anonymkode: c237c...82c Etnisk norske kvinner er flinke til angrep på 'det de ikke liker' selvom de er kunnskapsløse selv (les: fordommer). Anonymkode: 00a17...960 1
Perelandra Skrevet 7. april 2021 #22 Skrevet 7. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #23 Skrevet 8. april 2021 TS, før du drar les dette. Det er dette jeg advarte mot som holdninger og kultur. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/X81V6W/eu-topp-fikk-ikke-stol-under-toppmoete Anonymkode: 5deb2...593
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå