Silva Pluvialis Skrevet 4. april 2021 #1 Skrevet 4. april 2021 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #2 Skrevet 4. april 2021 Har prøvd. Hjalp ikke.. Anonymkode: 0a947...b03
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #3 Skrevet 4. april 2021 Det har ikke hjulpet ang personer, men mot egne tanker. Dessverre hjelper det bare der og da, ikke på sikt. De sammen tankene kommer min del tilbake etter noe tid. Anonymkode: 5ff9f...687
Gjest Boetica Skrevet 4. april 2021 #4 Skrevet 4. april 2021 Jeg tror det har terapeutisk virkning å artikulere følelsene sine. Eller uttrykke dem på annen måte, gjennom kunst. Men får litt avstand til dem, litt perspektiv. Jeg vet hvilket program du snakker om, og jeg synes imidlertid den såkalte psykoterapien virker "lettvint" i forhold til de ofte grunnleggende og omfattende problemene pasientene har. Hensikten er vel å trene dem i å stå opp for seg selv og arbeide mot å ikke se seg selv som et offer. Men det skal nok mere til enn et brev.
Silva Pluvialis Skrevet 4. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2021 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 Jeg har skrevet brev, jeg har også spilt inn lyd fordi jeg foretrekker å snakke. Det fungerte ikke for meg, men det fungerer sikkert for andre mennesker. Hvem er jeg som motsetter deg, det er bra å ikke konfrontere noen du synes er farlig. Jeg tror at uansett, noen følelser vil alltid være med deg. De vil også være i den andre personen, men det er naturlig. Lykke til! Anonymkode: 8b7eb...8ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå