Gå til innhold

Kommet i skade for å parallell-date litt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet i skade for å parallell-date litt. Jeg er bare interessert i ham jeg datet først. De andre har det ikke vært noen action med i det hele tatt. Men han jeg liker er sinna fordi jeg har datet andre likevel, stoler ikke på meg osv. Utfordringen er at han jeg liker har virket så off. Ikke kommet på besøk, aldri ringt, sur på telefon, få meldinger osv.  Det sårt meg og gjorde meg konstant fortvilet og mye mer ensom enn uten et forhold. Nå vil jeg gjerne skape tillit hos ham igjen, men samtidig skulle jeg ønske han kunne ta et valg om han vil satse litt på meg eller ikke. Redd vi går tilbake til en situasjon hvor han er gretten og lunken, og hvor jeg eventuelt må dra til han og tilpasse meg nykkene hans. 

Anonymkode: 3b6ce...cc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok. og hva vil du med dette innlegget? :)

Anonymkode: be212...bac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har kommet i skade for å parallell-date litt. Jeg er bare interessert i ham jeg datet først. De andre har det ikke vært noen action med i det hele tatt. Men han jeg liker er sinna fordi jeg har datet andre likevel, stoler ikke på meg osv. Utfordringen er at han jeg liker har virket så off. Ikke kommet på besøk, aldri ringt, sur på telefon, få meldinger osv.  Det sårt meg og gjorde meg konstant fortvilet og mye mer ensom enn uten et forhold. Nå vil jeg gjerne skape tillit hos ham igjen, men samtidig skulle jeg ønske han kunne ta et valg om han vil satse litt på meg eller ikke. Redd vi går tilbake til en situasjon hvor han er gretten og lunken, og hvor jeg eventuelt må dra til han og tilpasse meg nykkene hans. 

Glem han som du er interessert i. Finn en ny mann som du kan like.

Anonymkode: b89b8...624

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette hadde jeg ikke giddet. Holdt på slik med en mann og han bestemte seg ikke. Han brukte mine feilsteg som unnskyldning for å dra det ut i det uendelige og jeg gikk i flere måneder «på vent» for noe som aldri hadde blitt.

Anonymkode: 98d53...c1b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du interessert i en sur og gubbete mann?

Anonymkode: 89dc7...04c

• Liker 5
Skrevet

Hva skal du med en som er så sur? Det er fryktelig destruktivt og skaper masse stress. Finn deg en som er stabil.

• Liker 1
Skrevet

Du bør spørre deg selv hvorfor du er mest interessert i han som ikke virker interessert nok i deg. Hvis det handler om å jakte etter ham så han får lyst på deg, blir du fort skuffet den dagen du endelig får ham på kroken bare for å oppdage at han egentlig ikke var så bra likevel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ok. og hva vil du med dette innlegget? :)

Det må vel ikke være et konkret spørsmål og spørsmålstegn hele tiden for at folk skal kommentere...Hun skriver om situasjonen så hun vil vel ha synspunkter på den? Folk her inne ass

Anonymkode: 3032a...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det må vel ikke være et konkret spørsmål og spørsmålstegn hele tiden for at folk skal kommentere...Hun skriver om situasjonen så hun vil vel ha synspunkter på den? Folk her inne ass

Anonymkode: 3032a...b60

Det er jo for å hjelpe, så hun får noen målrettede kommentarer at jeg stiller spørsmål

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...