Gå til innhold

Skambud godtas ikke!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann på Tinder som skriver det er som å legge seg ut på finn.no og at skambud ikke godtas.

Er ikke det veldig frekt og nedlatende å skrive?

Synes også alltid det er menn som ikke ser særlig bra ut selv som skriver sånt. Mulig noen damer i deres egen liga har prøvd seg på dem og mennene tror de er bedre enn det. Mange er helt blottet for selvinnsikt. 

Anonymkode: 50864...8ba

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn tenker jo alle der inne. Spesielt kvinner. Forskjellen mellom deg og han er at han skriver det direkte, mens du "kun" praktiserer det. Så hvem har mest selvinnsikt her? Han som er åpen om det, eller du som praktiserer det, men ikke vil innrømme det? 

Anonymkode: fbb6e...7be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn tenker jo alle der inne. Spesielt kvinner. Forskjellen mellom deg og han er at han skriver det direkte, mens du "kun" praktiserer det. Så hvem har mest selvinnsikt her? Han som er åpen om det, eller du som praktiserer det, men ikke vil innrømme det? 

Nå sitter du bare å tilegner andre egenskaper og dytter dine tanker og holdninger på andre. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå sitter du bare å tilegner andre egenskaper og dytter dine tanker og holdninger på andre. 

Nei? "Alle" har en slik holdning inne på Tinder. Og er det noen som tror dem er bedre enn dem er der inne så er det jo nettopp kvinner. Menn har jo ingenting å stille opp med uansett, med mindre man er en av disse topp 20%-hunkene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg. Godtar man ikke det andre skriver på Tinder, er det jo bare å sveipe de vekk. Dessuten er det helt vanlig å gå etter utseendet på slike plasser som Tinder.

Anonymkode: f3276...316

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er en mann på Tinder som skriver det er som å legge seg ut på finn.no og at skambud ikke godtas.

Er ikke det veldig frekt og nedlatende å skrive?

Synes også alltid det er menn som ikke ser særlig bra ut selv som skriver sånt. Mulig noen damer i deres egen liga har prøvd seg på dem og mennene tror de er bedre enn det. Mange er helt blottet for selvinnsikt. 

Da sveiper du ham vekk og vips var han borte for alltid.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei? "Alle" har en slik holdning inne på Tinder. Og er det noen som tror dem er bedre enn dem er der inne så er det jo nettopp kvinner. Menn har jo ingenting å stille opp med uansett, med mindre man er en av disse topp 20%-hunkene. 

Du tar feil

Anonymkode: 47a4f...bfd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike negative, bitre utsagn er det mange av på Tinder. Mennene forstår tydeligvis ikke at sånt ødelegger enda mer for dem. De blir sendt rett til venstre. Å presentere seg selv på en positiv måte er utrolig viktig for å lykkes på Tinder som mann, med mindre du er ekstremt kjekk. En god presentasjon kan veie tungt om man har et helt middels utseende. Helt utrolig at menn ikke klarer å forstå at det er der de typer.

Anonymkode: 66192...b42

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike negative, bitre utsagn er det mange av på Tinder. Mennene forstår tydeligvis ikke at sånt ødelegger enda mer for dem. De blir sendt rett til venstre. Å presentere seg selv på en positiv måte er utrolig viktig for å lykkes på Tinder som mann, med mindre du er ekstremt kjekk. En god presentasjon kan veie tungt om man har et helt middels utseende. Helt utrolig at menn ikke klarer å forstå at det er der de typer.

Anonymkode: 66192...b42

«Ekstremt kjekk» er positivt? Ikke for min del. Sveiper vekk. 

Anonymkode: 47a4f...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig ting å skrive, det er ikke akkurat noe jeg ville tipset en kompis om å ha i bioen for og få napp.

Han har nok kanskje litt forvridd selvinnsikt ja, eller en tanke om at arroganse er tiltrekkende. Sikkert en kombinasjon. 

Nå er ikke jeg på tinder og har ikke vært det på noen år, men sett en del screenshots på insta og fått av venner hvor en mann helt tydelig har et oppblåst ego og skriver noe a la hva vil du gjøre for og få meg-type ting. Og så er det en som ser helt dass ut, kanskje han har litt muskler og that's it. Står og onanerer til sitt eget speilbilde omtrent, imens "alle" andre ler av han. Men det kan jo ikke være alle andre heller, de må jo få noen meldinger også? Smaken er jo som kjent som baken. Han med skambud-beskjeden må jo merke om ingen viser interesse og endre bio..? 

Anonymkode: 247b2...6a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg tenker at det ikke er min type humor, og rusler rolig videre. 

Anonymkode: 1210a...88a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du, jeg tenker at det ikke er min type humor, og rusler rolig videre. 

Du rusler videre? På tinder? Enten innrømte du nettopp at du ikke er den smarteste kniven i skuffen, ellers vet du ikke hva tinder er.

Anonymkode: c4e0e...bd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du rusler videre? På tinder? Enten innrømte du nettopp at du ikke er den smarteste kniven i skuffen, ellers vet du ikke hva tinder er.

Hvis du tolker alt folk skriver til minste bokstav,  så er det du som kommer med innrømmelsen. 

Anonymkode: b33b2...ebc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, vel, ja.

Da antar jeg at du er såpass åpen om bæsjen din at du ikke skjønner hvorfor i H man har båser?

Eller forstår du kanskje at det er viktig med visse grenser så alt ikke blir kaos av bæsj, tiss og lort?

Altså, LAVMÅL, med andre ord.

Anonymkode: 9fd6f...ae5

Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette med metaforer er ikke helt din greie ser vi? Det heter "ikke er den skarpeste kniven i skuffen" - eller vet du noe om kniver som vi andre ikke har fått med oss?

Når noen "rusler rolig videre" betyr det ikke at de bokstavelig talt går noe sted, men at de forlater den profilen uten å bry seg mer med den. 

Jeg har aldri vært på Tinder og har ikke tenkt meg dit heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rusler videre i livet.

Henger meg ikke opp i det.

Lager ikke tråder om profilene jeg ikke likte.

AnonymBruker
Skrevet

Kleint! 

Anonymkode: b848a...f51

Skrevet

Han høres usympatisk ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...