Lillesøster Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Jeg har hørt at det var et i helgen. Men fikk ikke tid å dra dit.
liv Skrevet 28. august 2005 #3 Skrevet 28. august 2005 Ahh.loppis er kult! Trenger et lite bord, kanskje jeg kan finne noe der
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #4 Skrevet 28. august 2005 Jepp... Hm, tror jeg får begynne å følge med i lokalavisen jeg da... Trenger et skrivebord, men vil ikke ha noe nytt og moderne fra Ikea... Er ikke lett. Trenger stuebord også, for det jeg kjøpte er litt snaut.
sixx Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 Skrivebord hiver jo folk etter hverandre på finn.no da. Du finner stuebord også der....kikk etter form....så maler du det ehller hvis det ikke ser pent ut. Så kan du spare pengene til julepresang til meg istedenfor.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Finner bare jævlige eller dyre skrivebord på Finn... Fant akkurat ut at pappa har KASTET mitt gamle etter mormor...
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Når begynner loppemarkedene? ← Det har vert flere allerede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå