AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Hei. Har noen operert øyelokkene sine? Ble du fornøyd etter operasjonen? Har så lyst til å operere mine øvre øyelokk. Ligget i familen at øyelokkene har overflødig hud, og jeg føler seg jeg ikke ser ut. Hvor opererte du deg? Noen som ha operert seg hos Medi3? Anonymkode: 933e4...175
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Hei, jeg blei operert for et par måneder sida. Er veldig fornøyd, men arret er fremdeles ganske rødt. Var på øyeklinikk i Lørenskog. Anonymkode: e9fc3...fc3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, jeg blei operert for et par måneder sida. Er veldig fornøyd, men arret er fremdeles ganske rødt. Var på øyeklinikk i Lørenskog. Anonymkode: e9fc3...fc3 Så bra at du ble fornøyd Skal bestille time jeg også. Gruer meg litt siden det er en operasjon av øyelokkene. Gjorde operasjonen din vondt? Hvor lenge hadde du vondt etter operasjonen? Ts. Anonymkode: 933e4...175
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Jeg synes ikke at det gjorde vondt, hverken under eller etter operasjonen, så det er ikke noe å grue seg til! Det jeg kjente best var bedøvelsessprøyta i forkant, og laserbrenneren i etterkant, men helt overkommelig det og. Etterpå skal man lindre hevelse og eventuell ømhet med nedkjølt øyemaske. Anonymkode: e9fc3...fc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå