Gå til innhold

Øyelokk operasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har noen operert øyelokkene sine? Ble du fornøyd etter operasjonen? Har så lyst til å operere mine øvre øyelokk. Ligget i familen at øyelokkene har overflødig hud, og jeg føler seg jeg ikke ser ut. Hvor opererte du deg? Noen som ha operert seg hos Medi3? :) 

Anonymkode: 933e4...175

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg blei operert for et par måneder sida. Er veldig fornøyd, men arret er fremdeles ganske rødt. Var på øyeklinikk i Lørenskog.

Anonymkode: e9fc3...fc3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei, jeg blei operert for et par måneder sida. Er veldig fornøyd, men arret er fremdeles ganske rødt. Var på øyeklinikk i Lørenskog.

Så bra at du ble fornøyd :) Skal bestille time jeg også. Gruer meg litt siden det er en operasjon av øyelokkene. Gjorde operasjonen din vondt? Hvor lenge hadde du vondt etter operasjonen? Ts.

Anonymkode: 933e4...175

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at det gjorde vondt, hverken under eller etter operasjonen, så det er ikke noe å grue seg til! Det jeg kjente best var bedøvelsessprøyta i forkant, og laserbrenneren i etterkant, men helt overkommelig det og. Etterpå skal man lindre hevelse og eventuell ømhet med nedkjølt øyemaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...