Gå til innhold

Er alle knekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Slapp av :)

Hva sa tannlegen når du sa at det gjør vondt?

Anonymkode: 84062...1e2

Men vet du hvordan man sletter dette innlegget siden jeg ville ikke gjøre dette så dramatisk av å spørre

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS er hysterisk, overdriver og trenger å roe seg ned. Dette virker mer psykisk. 

Anonymkode: 53420...199

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Knekte tenner gjør ikke vondt. I alle fall ikke helt ute i kantene. Det er nervene som evt gjør vondt. Jeg knakk to tenner i fjor etter belastning fra kjeveoperasjon, og ingen av de gjorde vondt. 

Anonymkode: 53420...199

Da så. Jeg trodde at knekte tenner gjorde vondt... da tok jeg visst feil... tusen takk for hjelp❤️

AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (2 minutter siden):

Tannlegen sa jeg er anspent, men jeg har oppdaget mye endringer siden for noen uker siden:( 

Jeg tror at dette er et psykisk problem, ikke et fysisk problem. Har du noen angstmedisiner du kan ta eller noen teknikker mot angst du kan bruke?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slått den ene fortannen en gang og da var den overfølsom i lang tid etterpå, men ble ikke permanent skadet. Tannlegen sjekket det med strøm og så hvor lang tid det tok før jeg kjente smerte, og det var svært kort tid på den skadede tannen i forhold til de andre. Men det gikk tilbake.

Anonymkode: 5c5e3...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror at dette er et psykisk problem, ikke et fysisk problem. Har du noen angstmedisiner du kan ta eller noen teknikker mot angst du kan bruke?

Nei jeg har ikke noen, men jeg tar depresjonsmedisiner . De hjelper ikke særlig mye. Jeg har kraftig angst og er engstelig over ting hver dag.

AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (3 minutter siden):

Men vet du hvordan man sletter dette innlegget siden jeg ville ikke gjøre dette så dramatisk av å spørre

Du kan fjerne innholdet ved å trykke på de tre små prikkene øverst til høyre i innlegget ditt, og så trykke 'endre'.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har slått den ene fortannen en gang og da var den overfølsom i lang tid etterpå, men ble ikke permanent skadet. Tannlegen sjekket det med strøm og så hvor lang tid det tok før jeg kjente smerte, og det var svært kort tid på den skadede tannen i forhold til de andre. Men det gikk tilbake.

Mine tenner er også følsomme nå, men jeg vet ikke. Kjente du smerte hele tiden på den? Jeg skjønte ikke den delen med ar det tok svært kort tid på den skadene tannen i forhold til de andre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan fjerne innholdet ved å trykke på de tre små prikkene øverst til høyre i innlegget ditt, og så trykke 'endre'.

Gjorde, men jeg vet ikke hvordan jeg sletter folk sine kommentarer eller hele dette innlegget

AnonymBruker
Skrevet
Hiro skrev (1 minutt siden):

Nei jeg har ikke noen, men jeg tar depresjonsmedisiner . De hjelper ikke særlig mye. Jeg har kraftig angst og er engstelig over ting hver dag.

Ja, det ante meg. Får du hjelp for angsten? Hvis ikke må du si til fastlegen at du sliter med sterk angst og vil ha hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Mine tenner er også følsomme nå, men jeg vet ikke. Kjente du smerte hele tiden på den? Jeg skjønte ikke den delen med ar det tok svært kort tid på den skadene tannen i forhold til de andre?

I starten var det vondt hele tiden, etterhvert så var det vondt når jeg beit i noe. 

Tannlegen brukte strøm mot tannen også skulle jeg si i fra når det gjorde vondt. I de friske tennene så var det flere sekunder før det gjorde vondt, den tannen som var slått så var det vondt med en gang. Fikk da beskjed om at tannen har blitt svært følsom etter slaget og at den derfor ikke tåler stort før det gjør vondt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det ante meg. Får du hjelp for angsten? Hvis ikke må du si til fastlegen at du sliter med sterk angst og vil ha hjelp.

Fastlegen følger ikke så særlig med så jeg holder på å bytte til en bedre fastlege. 

AnonymBruker
Skrevet

Den skadede tannen hennes merket strømmen mye raskere enn de uskadede tennene.

Men ikke tenk på det, tennene dine er helt fine, du har nok vondt fordi du spenner kjeven pga angst og anspenthet.

Gjorde, men jeg vet ikke hvordan jeg sletter folk sine kommentarer eller hele dette innlegget

Det kan du ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den skadede tannen hennes merket strømmen mye raskere enn de uskadede tennene.

Men ikke tenk på det, tennene dine er helt fine, du har nok vondt fordi du spenner kjeven pga angst og anspenthet.

Det kan du ikke.

Så trist... jeg er bare engstelig pp grunn av smerten og vil den skal vekk, men tusen takk for at du var hyggelig mot meg❤️ Jeg ønsket egentlig hyggelige kommenterer ikke om at jeg skulle til legevakten på grunn av jeg er psykisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sterk angst og er overbevist om at jeg har blodpropp i foten sikkert annenhver uke, men så er det aldri det. Det kan lege bekrefte.

Hvis tannlegen sier dette ikke er noe å tenke på, så er det ikke det.

Jeg håper du klarer å slappe av, og husk at om det så er blitt litt skade på tennene dine så er ikke det noe farlig i det hele tatt❤️

Anonymkode: ff075...3a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I starten var det vondt hele tiden, etterhvert så var det vondt når jeg beit i noe. 

Tannlegen brukte strøm mot tannen også skulle jeg si i fra når det gjorde vondt. I de friske tennene så var det flere sekunder før det gjorde vondt, den tannen som var slått så var det vondt med en gang. Fikk da beskjed om at tannen har blitt svært følsom etter slaget og at den derfor ikke tåler stort før det gjør vondt.

Jeg har kjempe vondt når jeg biter i noe og sover. Det er i alle ikke bare en. Jeg oppdaget at noe av tanna har gått vekk siden jeg beit.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har sterk angst og er overbevist om at jeg har blodpropp i foten sikkert annenhver uke, men så er det aldri det. Det kan lege bekrefte.

Hvis tannlegen sier dette ikke er noe å tenke på, så er det ikke det.

Jeg håper du klarer å slappe av, og husk at om det så er blitt litt skade på tennene dine så er ikke det noe farlig i det hele tatt❤️

Anonymkode: ff075...3a1

Tusen takk❤️Men det gjør veldig vondt selv om det er litt skade på tennene, men vil den smerten gå vekk fordi jeg opplever mye mat sitter fast hele tiden:( angst er veldig slitsomt

Endret av Hiro
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bet du på metall?

Anonymkode: 79cfa...179

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor bet du på metall?

Anonymkode: 79cfa...179

Hadde angst da for noe og kunne ikke kontrollere meg:(

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og doseringsråd.

Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...