AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Del Skrevet 3. april 2021 Det går ofte i flere bokser om dagen og gjerne litt drinker i tillegg. Jeg føler ikke det er greit når du har tre barn fra 4-12 år. Har prøvd å si noe om det, men går bare til svar «Må da være lov å kose seg med litt da» Anonymkode: af7de...c54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Del Skrevet 3. april 2021 Dessverre ikke uvanlig... Bare ser bildene venner og bekjente legger ut fra påskefjellet om dagen. Alkohol hver eneste dag. Anonymkode: 086ab...e0a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg flusa Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #3 Del Skrevet 3. april 2021 Alt hva folk skal legge seg opp i.. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 3. april 2021 #4 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg lurer på hva du har sagt? Siden du har sagt noe om det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg håper det bare er foreldrene som drikker og ikke barna? Anonymkode: 38c37...072 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 Slapp av. Alle tar det heeeeelt rolig og avslappet og er aldri beruset så barna ser det...... 🤪 Anonymkode: 0abda...556 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg vet at barn merker det veldig raskt om foreldrene påvirkes av alkohol, barna har i et par sammenhenger sagt « mamma du drikker øl hele tiden du». Og til og med jeg merker at de påvirkes. Anonymkode: af7de...c54 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre ikke uvanlig... Bare ser bildene venner og bekjente legger ut fra påskefjellet om dagen. Alkohol hver eneste dag. Anonymkode: 086ab...e0a Ja, ser det er blitt veldig vanlig og synes det er ille for barna😔 Anonymkode: af7de...c54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #9 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg har drukket 1-3 glass vin hver kveld siden tirsdag. Har en sønn på 2 år som sovner før jeg drikker og våkner til en opplagt mor hver morgen kl 7 allikevel. Ser ingen problemer med det. Anonymkode: 2bc6b...ac8 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg håper det bare er foreldrene som drikker og ikke barna? Anonymkode: 38c37...072 Det tenkte jeg også. Det er ikke en barnefamilie før barna også er involvert. Det riktige ville være å si f.eks småbarnsforeldre ts. Anonymkode: b29a4...d23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Del Skrevet 3. april 2021 Hva nøyaktig er farlig med det? Ingen som mister kontroll på 2 pils Anonymkode: ba998...526 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det tenkte jeg også. Det er ikke en barnefamilie før barna også er involvert. Det riktige ville være å si f.eks småbarnsforeldre ts. Anonymkode: b29a4...d23 Kanskje litt klønete setning, men tror dere skjønte hva jeg mente. ts Anonymkode: af7de...c54 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva nøyaktig er farlig med det? Ingen som mister kontroll på 2 pils Anonymkode: ba998...526 Er nok mer enn 2 pils, OG unga kommenterer deg, OG jeg merker det på dem. Ganske ubehagelig.. Anonymkode: af7de...c54 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Del Skrevet 3. april 2021 Det kommer jo helt an på hvordan det påvirker hjemmet og barna. Det er ikke et problem før det går ut over noe annet. Anonymkode: c8eb5...815 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommer jo helt an på hvordan det påvirker hjemmet og barna. Det er ikke et problem før det går ut over noe annet. Anonymkode: c8eb5...815 Har skrevet litt om det over.. ts Anonymkode: af7de...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Del Skrevet 3. april 2021 Merkelig valg , ville ikke valgt det men lite man får gjort Anonymkode: b8d11...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Merkelig valg , ville ikke valgt det men lite man får gjort Anonymkode: b8d11...431 Men har ikke vi voksne et ansvar når vi er bekymret for barn, og det lille vi ser er ofte bare toppen av isfjellet.. ts Anonymkode: af7de...c54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #18 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men har ikke vi voksne et ansvar når vi er bekymret for barn, og det lille vi ser er ofte bare toppen av isfjellet.. ts Anonymkode: af7de...c54 Jo. Så en bekymringsmelding til bv må til. Anonymkode: bfb2f...cff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo. Så en bekymringsmelding til bv må til. Anonymkode: bfb2f...cff Det jeg lurer på.. men det er jo som oftest best å snakke ordentlig med de først🤔 Anonymkode: af7de...c54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Del Skrevet 3. april 2021 Jeg hadde meldt det til bv. Barn har rett på en trygg oppvekst. Anonymkode: 60771...d11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå