AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Og har det gått bra? Er ofte redd katten min spiser i seg noe han ikke skal. Idag fant jeg noe gavebånd som så ut som var tygd litt på, den så lang ut så tror den bare er tygd på og ikke spist, men jeg vet jo ikke. Han har spist noe sånt før en gang og da kom det ut og dyrlegen sa det som oftest kommer ut igjen. Men er jo litt nervøs likevel. Har kastet gavebåndet nå. Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Han spiste en halv røyskatt en gang. Han forspiste seg og spydde, men det gikk bra Håper det går bra med din denne gang og ❤ Anonymkode: bbb24...060
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han spiste en halv røyskatt en gang. Han forspiste seg og spydde, men det gikk bra Håper det går bra med din denne gang og ❤ Anonymkode: bbb24...060 ❤ Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Lang tråd. Gikk fint. Du bør holde gavebånd og tråd vekke da de ikke klarer å få det ut igjen, har de først begynt å spise så klarer ikke de å slutte (pga funksjon i munnen) Jeg dro ut en laaaaang tråd av kattens munn da jeg oppdaget at han spiste på tråden. Etterpå leste jeg at du ikke bør gjøre det da tråden allerede er nede i magesekken og du kan gjøre skade om du drar ut. (Da burde du heller klippe eller rive tråden så han ikke får spist mer) Er katter som har dødd av gavetråd. Sier ikke det for å skremme deg men for at du skal kunne være obs ❤️ Anonymkode: 98483...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lang tråd. Gikk fint. Du bør holde gavebånd og tråd vekke da de ikke klarer å få det ut igjen, har de først begynt å spise så klarer ikke de å slutte (pga funksjon i munnen) Jeg dro ut en laaaaang tråd av kattens munn da jeg oppdaget at han spiste på tråden. Etterpå leste jeg at du ikke bør gjøre det da tråden allerede er nede i magesekken og du kan gjøre skade om du drar ut. (Da burde du heller klippe eller rive tråden så han ikke får spist mer) Er katter som har dødd av gavetråd. Sier ikke det for å skremme deg men for at du skal kunne være obs ❤️ Anonymkode: 98483...e3c Og ja, som legen sier. Det går som oftest fint!!! Anonymkode: 98483...e3c
Gjest SmokeyEye Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Ballonger. Det virket som han var besatt etter å spise dem. Han klarte å begynne å tygge på en, men tror ikke han fikk i seg noe. Vi har ikke hatt ballonger i hus etter det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Den ene spiste en gummistrikk en gang, den andre noen fugler og en halv mus (fant den andre helt intakte delen med innvoller hengende ut, holdt på å svime av) alt kom opp igjen på parketten. Den andre katten er seriekriminell, finnes ikke en rosenkål eller tacolefse hun har møtt som hun ikke elsker. Anonymkode: 8614c...cb2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Den ene spiste en gummistrikk en gang, den andre noen fugler og en halv mus (fant den andre helt intakte delen med innvoller hengende ut, holdt på å svime av) alt kom opp igjen på parketten. Den andre katten er seriekriminell, finnes ikke en rosenkål eller tacolefse hun har møtt som hun ikke elsker. Anonymkode: 8614c...cb2 Seriekriminell😂😂 Anonymkode: 98483...e3c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Noen flere som har spist gavebånd som det har gått bra med? Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 5-6 cm av et gavebånd. Fant det ut da jeg renset dassen hans. 2 lorter hang på hver sin ende av gavebåndet... Ballongbiter har jeg også funnet i bæsjen. En gang så jeg han hadde noe sort hengende ut av munnen. Jeg tok tak i det og dro - var et snøre av noe slag 🤔 Tror det var rimelig langt nedi systemet hans, for det hang noen ekle geleaktige klumper på det 🤢 Gikk bra da! Nå er det en stund siden jeg har sett rare ting i bæsjen hans. Kanskje han har vokst fra seg det å spise alt! Anonymkode: 89227...8bc
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 Min har fra hun var kattunge vært besatt av tråder. Men jeg har alltid sjekket ørten ganger at hun ikke kan få tak i slik før hun skal være alene. Nå er det ikke så ille lenger, men jeg kan ikke la noe ligge fremme. Anonymkode: 0b252...4b0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 5-6 cm av et gavebånd. Fant det ut da jeg renset dassen hans. 2 lorter hang på hver sin ende av gavebåndet... Ballongbiter har jeg også funnet i bæsjen. En gang så jeg han hadde noe sort hengende ut av munnen. Jeg tok tak i det og dro - var et snøre av noe slag 🤔 Tror det var rimelig langt nedi systemet hans, for det hang noen ekle geleaktige klumper på det 🤢 Gikk bra da! Nå er det en stund siden jeg har sett rare ting i bæsjen hans. Kanskje han har vokst fra seg det å spise alt! Anonymkode: 89227...8bc Godt det gikk bra Ja mulig de vokser det av seg når de blir eldre... Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen flere som har spist gavebånd som det har gått bra med? Anonymkode: 6f947...947 Besatt av gavebånd også nå da. Anonymkode: 98e18...633
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Besatt av gavebånd også nå da. Anonymkode: 98e18...633 Jeg er ikke besatt av det, men mulig katten er det. Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #17 Skrevet 4. april 2021 Katten min er også vill etter gavebånd og tråder/hyssing. Jeg gjemmer alt sånn, men hun klarer å snike til seg litt noen ganger likevel. Har ikke sett dem komme ut andre enden, men hun kaster dem opp igjen (og så prøver hun å spise dem en gang til 🤢). Jeg har en leke med masse bånd på, jeg tenkte det var trygt å la henne leke med den så lenge jeg fulgte nøye med og tok den straks hun begynte å tygge. Jeg trodde ikke hun fikk i seg noenting. Men en dag eller to senere lå det plutselig en kladeis med kattespy og 10 cm lange gavebåndbiter i flere forskjellige farger på golvet. Så det skal ikke så mye til. Hun liker også å tygge på plast. F.eks. plastposer før jeg tømmer dem etter å ha vært i butikken. Hun tygger på selve posen, eller hun kryper inn i den og tygger på plasten rundt isbergsalaten eller de lange paprikaene. Jeg jager henne vekk før hun klarer å rive av biter. Men det hender det ligger små plastrester på gulvet, og da slurper hun dem i seg hvis hun får sjansen. Også spiser hun papirhjørner. Hvis det stikker et kopiark ut av en bunke f.eks., så står hun der og tygger på hjørnet. Hun liker å ligge på silkepapir, men hun spiser på papiret hvis hjørnene krøller seg oppover. En gang enden på dorullen hang litt langt ned mot gulvet, fant jeg henne der i ferd med å jafse den i seg. Anonymkode: f8e80...029
Rowan Skrevet 4. april 2021 #18 Skrevet 4. april 2021 Jeg drev og laget tacosalat en gang og pusen min hoppa opp på benken (der hun ikke har lov til å være... 😠) og slikka på skjea jeg hadde brukt til å blande salaten. Hun likte virkelig ikke smaken av løk. 🤣
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #19 Skrevet 4. april 2021 Oppkast i dag tidlig, da kom det opp mer, så tror resten har kommet opp nå. Og en lett og glad katt etterpå så da går det nok bra 😸 Anonymkode: 6f947...947
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 Katten spiste opp en plante i stuen, som visstnok er giftig for katter. Dette var jeg ikke klar over før etterpå da jeg googlet info om planten. Katten ble ikke syk og var akkurat som før Anonymkode: 5a11b...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå