*Ariel* Skrevet 28. august 2005 #1 Skrevet 28. august 2005 Gubben mente å ha sett at Norwegian trengte folk, men vi klarer ikke å finne ut hvor han evt. kan ha sett den annonsen. Noen som har et tips? Samtidig; noen som kan si noe om hvor mye man ca. tjener som flyvert/bakkemannskap?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #2 Skrevet 28. august 2005 Vel Norwegian har en ledig stilling seksjon på websidene sine men det som sto der var piloter og analytikere. Vær obs på at du må gjennom forskjellige kurs for å bli flyvert.
*Ariel* Skrevet 28. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2005 Vet om de kursene, men fant ikke noe ledig stilling seksjon jeg, må vel lete litt bedre.
sushigirl Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 Hei! Norwegian legger stort sett alle sine ledige stillinger ut på Internettsidene sine. Disse finner du her. Jeg vet at de søkte etter flyverter tidligere i sommer, for øvrig. Jeg har jobbet som callsentermedarbeider der tidligere, og det var ikke så veldig godt betalt, men så var det bare sommervikariat, da. Det går jo an å sende dem en generell søknad i posten, eller ta en telefon dit, og høre om de har behov for folk. Lykke til!
lillesky Skrevet 29. august 2005 #5 Skrevet 29. august 2005 Her finner du litt om det: AviaTraining. Det er Ryanair. Har lest om det, og synes det virker kjempespennende! Men det passer ikke min livssituasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå