Gå til innhold

Avslutter behandling fordi jeg er redd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått i behandling i noen måneder nå og tenker på å avslutte fordi jeg er redd 

Anonymkode: 0ffe9...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du redd? Kan du ikke snakke med behandleren om det? ❤

AnonymBruker
Skrevet
Rumle skrev (1 time siden):

Hvorfor er du redd? Kan du ikke snakke med behandleren om det? ❤

Jeg er redd for at noen skal komme så nær meg og vite mine innerste tanker og følelser. Jeg tror ikke jeg er villig til å være så sårbar som det. Jeg burde vel egentlig ha tatt det opp, men vet ikke om jeg har motet til det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er redd for at noen skal komme så nær meg og vite mine innerste tanker og følelser. Jeg tror ikke jeg er villig til å være så sårbar som det. Jeg burde vel egentlig ha tatt det opp, men vet ikke om jeg har motet til det. 

Jeg forstår deg utrolig godt på det, for det er jo skremmende, spesielt om man har det vondt og føler seg ekstra sårbar. Men, samtidig tenker jeg at det er akkurat når det er vondt og skummelt det er viktig å prøve å stå i det og åpne seg og samarbeide med behandler, for det er ofte sånn at når det gjør ekstra vondt å pirke borti noe har det også potensiale for å gi gjennombrudd og du kan lære og forstå enormt mye. Men, det koster jo, alt som er viktig gjør det, på en eller annen måte ❤ Kanskje du kan skrive et brev til behandleren din og bare prøve å sette litt ord på hvordan du føler rundt dette, kan det være litt mindre skremmende? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...