Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(tror kanskje jeg la den på feil forum, så poster den her også)

Er på hyttetur med en ganske ny date og et felles vennepar.

Har tatt på meg ei veldig trang bukse for å være fin for daten, vet han liker meg godt i den. Men nå skal vi snart spise middag her og da blir vi sittende til bords i mange timer, men jeg vet ikke om jeg orker/klarer å sitte med denne buksa så lenge🙈

Så jeg lurer på er det innafor å kneppe den opp mens vi sitter? Eller skal jeg bare lide meg igjennom kvelden med den lukket? Vil ikke skifte da jeg vil ha de på.

Anonymkode: e65c9...b87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har tatt på meg ei veldig trang bukse for å være fin for daten, vet han liker meg godt i den. Men nå skal vi snart spise middag her og da blir vi sittende til bords i mange timer, men jeg vet ikke om jeg orker/klarer å sitte med denne buksa så lenge🙈

Så jeg lurer på er det innafor å kneppe den opp mens vi sitter? Eller skal jeg bare lide meg igjennom kvelden med den lukket? Vil ikke skifte da jeg vil ha de på.

Nei

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går helt fint å kneppe opp i skjul. Ingen som ser eller merker det. Gjør det hele tiden

Anonymkode: b6ba4...827

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Husk dette neste gang da, ta på en bukse med stretch.

Anonymkode: 3f3a9...601

• Liker 16
Skrevet

Hyttetur uten kosebukse? Det gjør man vel bare en gang.

Ser vel ikke noe galt å kneppe opp under middag. Kommer jo an på hvor synlig det er. Har du en genser eller som er litt romslig, så kan det jo dekkes til.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Ta den av. Dette er ikke kotyme, men seksualitet forumet. 

Anonymkode: c3ed3...aea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bruke klær du ikke er komfortabel i?

Greit at han kanskje syns rumpa er fin i den buksa, men han vil vel ikke at du plages med å ha den på?
Skift bukse!

Anonymkode: a5962...4b9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Om du har en lenger topp eller genser på deg, er det lov i skjul ;) 

Om noen legger merke til det, så vil de ikke tenke «fy faen så frekk». Alle har en eller annen gang gått i en for trang bukse og forstår at man ikke vil sitte der å ha vondt 🙈 Om noen ser det, så skjønner de greia, og du kan bare si «Får planlegge bukse valget bedre neste gang!😅» 

Har du med deg noe mer konfortabelt du kan bytte i ila kvelden? 😊 når dere er ferdig med middag og alt det der

Anonymkode: b96d0...706

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Har valgt å holde den lukket så langt, og skal nok klare å komme igjennom kvelden med den slik også. Har på en cropped topp så blir veldig synlig med den kneppet opp, er også ganske varmt her så kan ikke ta på en cardigan over. 

Men i morgen blir det tights hele dagen haha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂😂 Pleier bare klappe meg på magen og utbryte at nei nå må jeg kneppe opp før jeg åpner en knapp og fortsetter spise hehehe. Må jo leve litt. Har ingen venner som syns det er rart. Orker ikke pripne mennesker i livet mitt. Men hadde ikke gjort det på for eks firmafest og slikt da klart.

Anonymkode: c33fa...6aa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Vare knepp opp buksa og kos deg. Si gjerne noe som nå er jeg mett og må kneppe opp buksa. 

er dette noe du ville gjort om du ikke var på «date». Vær deg selv! Om han ikke takler det så er han ikke den rette!

Anonymkode: 80409...a10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Liker du å gå i veldig trange bukser til vanlig, eller kun for den nye daten din? Jeg går selv i veldig trange bukser og skinnbukser og har ingen problem med å kneppe opp en knapp når jeg sitter lenge. Jeg sier bare, må løsne litt på buksa så jeg får puste. Alle skjønner jo det, mine venner vet jo hvor ubehagelig det er å sitte lenge i veldig trange bukser. Tre andre venner går i like trange bukser og vet hvordan jeg har det. Ingen sier noe annet enn skjønner og sier noe sånt som at buksa er veldig trang så knepp opp. Altså null stress.

Anonymkode: 32a0f...b71

Gjest Paramount
Skrevet

Det mangler kanskje noe info rundt hva slags hyttetur dere er på. Men for meg er det meste innafor på hyttetur. Da kan en slentre rundt i koseklær/undertøy, og slappe av. Det er på hytteturer en åpner seg og blir ekstra godt kjent med hverandre. Morsomt og ufarlig med ei bukse som er kneppet opp synes jeg ;). Litt annerledes med en ny date og et vennepar, men det må du tenke ut selv.

AnonymBruker
Skrevet

Fra nå av bruker du kjole i slike settinger! Aldri gå på akkord med deg selv for å bli godtatt av andre!

Anonymkode: 31656...fd8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Hadde den den lukket under middagen, følte det ble rart å kneppe opp. Ble tights i går så da slapp jeg problemet haha

Til deg som anbefalte kjoler, liker ikke å gå i det.

Tok på samme buksa i dag når vi skulle kjøre hjemover, tenkte da på det dere skriver om at det er ok å kneppe opp. Så da gjorde jeg det og sa "blir for trangt å sitte med i 4 timer så den må opp haha" og vet dere hva han svarte! "Det skjønner jeg, synes det var rart du ikke gjorde det under middagen på lørdag også" 🙈😂

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 18.26):

Går helt fint å kneppe opp i skjul. Ingen som ser eller merker det. Gjør det hele tiden

Anonymkode: b6ba4...827

Ta heller på deg en bukse som ikke er pinetrang.

Anonymkode: 37743...b43

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ta heller på deg en bukse som ikke er pinetrang.

Anonymkode: 37743...b43

Hadde bare med ganske trange bukser og tights

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er litt sexy når dama spiser masse, og må åpne bukseknappene så magen får plass til å utvide seg.

Anonymkode: dc505...8e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er da bare helt normalt å måtte kneppe opp.

Alle buksene jeg eier er så trange at jeg må opp med knappen når jeg har spist eller sittet lenge

Anonymkode: d39d2...413

AnonymBruker
Skrevet
On 4/4/2021 at 1:52 AM, AnonymBruker said:

😂😂 Pleier bare klappe meg på magen og utbryte at nei nå må jeg kneppe opp før jeg åpner en knapp og fortsetter spise hehehe. Må jo leve litt. Har ingen venner som syns det er rart. Orker ikke pripne mennesker i livet mitt. Men hadde ikke gjort det på for eks firmafest og slikt da klart.

Anonymkode: c33fa...6aa

Æsj, så ekkelt

Anonymkode: b762f...1e8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...