Gå til innhold

Erfaring med C25K?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nettopp ferdig med tredje uken, og frem til nå har det gått over all forventning. Men, ser at det tar seg grådig opp fremover, nesten dag for dag 😅 så er litt spent!

Helt utrent når jeg starta, men hatt en drøm om å kunne jogge uten å føle jeg dør. 😂

Andre som har prøvd tidligere? Eller noen som er i gang nå?

Anonymkode: a6af8...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, brukte det for noen år siden når jeg lærte meg å jogge :) Det føltes greit hele veien, og plutselig var jeg på 5 km. Jeg hadde en ok styrkeform, men kondisen min var på bunn når jeg begynte.

Anonymkode: 82e7f...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg bestemte meg for å begynne å jogge så føltes det programmet alt for lett ut, så jeg kjørte på og klarte 5 km i løpet av 2 uker. Men overbelastet knærne, så måtte ta en pause.

Neste gang så svelget jeg stoltheten og begynte på C25K. Det som er bra med opplegget at det hindrer sånne utålmodige som meg å gasse på for mye i starten også. 

Nå etter 4 år som løper har jeg løpt 2 halvmaratons og ligger på 30-40 km i uken. 

Anonymkode: 1f047...049

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg leste meg heldigvis opp på det i forkant - så jeg har holdt meg strikt til opplegget selv om jeg fra dag en har kjent at jeg fint kunne jogget ganske mye lengre.

Men blir likevel litt usikkert og spent på progresjonen, for den ser veldig bratt ut de neste to ukene 🙈 I morgen (økt 10) er første gang det er mer jogging enn gåing. Så tar det bare av 😅 Håper jeg klarer å henge med!

TS

Anonymkode: a6af8...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...