AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #21 Skrevet 2. april 2021 Jeg har en vibrator, en dildo, en butplug og litt annet. Bruker bare vibrator alene. Datet også en fyr en stund som ikke likte at jeg brukte vibrator og ei heller at jeg tok på meg selv når vi holdt på. Det passet ikke for meg, jeg vil at begge skal ha det så digg som mulig i senga og jeg nyter å se ham (eller henne) være kåt, og vil gjerne ha det samme tilbake. Ble ikke noe mer med han jeg datet, altså. Passer ikke for meg. Må være rom for lek. Anonymkode: 59fd0...29c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #22 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mann? Anonymkode: 429e5...c44 Nei dame. Hadde en vibrator en gang. Noe så lite givende har jeg virkelig aldri vært med på. Gjesp. Anonymkode: e2350...db7 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #23 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor langt sør i landet? Anonymkode: 9607b...7bf Du må være dårlig sex, for å lire av deg en sånn kommentar. Anonymkode: 1ba3b...e15
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #24 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må være dårlig sex, for å lire av deg en sånn kommentar. Anonymkode: 1ba3b...e15 Tenkte det samme. Er vel mer sannsynlig at de med bra sex ikke har vibratorer. Anonymkode: e2350...db7 1
Forundret.. Skrevet 2. april 2021 #25 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei dame. Hadde en vibrator en gang. Noe så lite givende har jeg virkelig aldri vært med på. Gjesp. Anonymkode: e2350...db7 Om vibratorer er givende eller ei kommer vel ann på hvem som bruker den.. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #26 Skrevet 2. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte det samme. Er vel mer sannsynlig at de med bra sex ikke har vibratorer. Anonymkode: e2350...db7 Har hørt det er forskning på dette, du kan jo google litt selv, men såvidt jeg vet er det sånn at de som har vibratorer, kjenner kroppen sin bedre og også kommer lettere når de har sex med en annen. Handler jo bare om at man er et seksuelt vesen og liker det, ikke har sperrer for sånne ting, og da har man gjerne bedre sex og. Anonymkode: 59fd0...29c 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #27 Skrevet 2. april 2021 Forundret.. skrev (5 minutter siden): Om vibratorer er givende eller ei kommer vel ann på hvem som bruker den.. 🙄 Ja, men jeg har altså høyere standard i livet mitt, så for meg personlig var det lite givende. Anonymkode: e2350...db7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #28 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hørt det er forskning på dette, du kan jo google litt selv, men såvidt jeg vet er det sånn at de som har vibratorer, kjenner kroppen sin bedre og også kommer lettere når de har sex med en annen. Handler jo bare om at man er et seksuelt vesen og liker det, ikke har sperrer for sånne ting, og da har man gjerne bedre sex og. Anonymkode: 59fd0...29c Jada jada, hilsen heteroene som er kjent for å ha elendig sex. Kos dere med vibratoren deres, og selv om de er drit kjedelige, så sier forskningen at det er bra likevel. Ho ho, hva skal man vel med egne meninger? Anonymkode: e2350...db7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #29 Skrevet 2. april 2021 Kjenner kroppen sin bedre. Hallo, man blir NUMMEN av vibratorer. Til slutt kjenner man jo fader meg ingenting. Anonymkode: e2350...db7 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #31 Skrevet 2. april 2021 Jeg hadde noen som jeg hadde hatt i mange år, kastet de og kjøpte meg nye. Har 2 vibratorer og 3 dildoer Anonymkode: 5c6eb...144
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #32 Skrevet 2. april 2021 Har en vibrator og en annen, men ekte vare er best. Anonymkode: e505b...53b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #33 Skrevet 2. april 2021 Tror jeg har ca 10 sexleketøy totalt. Hvor halvparten er vibratorer. Anonymkode: 43635...1ac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #34 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kjenner kroppen sin bedre. Hallo, man blir NUMMEN av vibratorer. Til slutt kjenner man jo fader meg ingenting. Anonymkode: e2350...db7 Enig. Er det noe mulighet for å omstille seg igjen? Sånn at den dagen man skal ha sex med en ekte person så merker man mer? Anonymkode: 43635...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #35 Skrevet 2. april 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Kjenner kroppen sin bedre. Hallo, man blir NUMMEN av vibratorer. Til slutt kjenner man jo fader meg ingenting. Anonymkode: e2350...db7 Det kan jo egentlig forklare mye. Huff. Anonymkode: a07e0...1b7
HannaLena Skrevet 2. april 2021 #36 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har 27 stk. mange forskjellige, og han jeg dater syns jeg bør kaste de siden vi dater. Han ser ikke hensikten med å ha dildo, når man har en mann. Jeg har vært singel lenge, men ikke ikke kaste de. Jeg tenker at det er morsomt tillegg til pikk og en mann. I tidligere forhold har vi brukt de sammen. Er han jeg dater teit, eller har jeg bare hatt flaks med de andre jeg har vært med? Anonymkode: 429e5...c44 Dump han 😳 ærlig talt, hvorfor skal ikke du få ha leketøy? fin måte å lære kroppen å kjenne ved å bruke vibrator/dildo/buttplugg, mener jeg! selv har jeg mye i kasser her og der, en plass mellom 50 og 100 forskjellige tipper jeg. (Men har en stund jobbet som produkttester) mine favoritter som for tiden ligger i nattbordskuffen er en womanizer duo, en wand, en enkel dildo med sugekopp og en appstyrt vibrator 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #37 Skrevet 2. april 2021 Jeg har en vibrator, og to store dildo. Eg liker analsex, og synes det er deilig ha dilod i begge hull samtidig Anonymkode: bd9ce...f06
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #39 Skrevet 2. april 2021 0. Kvinne. For dem som vil slutte, så er det mulig å avvennes og resensitiviseres til naturlig tilstand. Anonymkode: b6a76...89b
Gjest Lisa Rowe Skrevet 2. april 2021 #40 Skrevet 2. april 2021 Har en womanizer og den er kommet for å bli, for å si det sånn. Behovet mitt for alenetid forsvinner ikke bare fordi jeg finner meg en sengepartner. Alenetid og sex gir meg ulike ting, og den ene ekskluderer ikke den andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå