AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #41 Skrevet 6. mai 2021 Synes det er betenkelig at hele Norge sitter og ler av folk som helt åpenbart sliter med mentale begrensninger. Paret burde vært beskyttet mot seg selv, og ikke blitt utnyttet på denne måten. Anonymkode: 236e0...1e9
Østkantgutt1913 Skrevet 6. mai 2021 #42 Skrevet 6. mai 2021 Artig forrige gang da Snefrid prata om shaving av balla til Erik osv.. Men, de passer best på campingserien, evnt et slags reiseprogram.. Dette infulenser greiene er ikke helt min greie, og syntes det er feil for de to
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #43 Skrevet 6. mai 2021 lsklars skrev (13 minutter siden): Artig forrige gang da Snefrid prata om shaving av balla til Erik osv.. Men, de passer best på campingserien, evnt et slags reiseprogram.. Dette infulenser greiene er ikke helt min greie, og syntes det er feil for de to Hu eier jo ikke filter 😂 Anonymkode: 8a282...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #44 Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 13.38): Jeg kan bare ikke forstå hvorfor dette skulle være god TV-underholdning. Føler jeg har mistet kontakten helt med samfunnet, når jeg ser hva som er viktig og interessant for folk. Anonymkode: 7d709...778 Du har mistet kontakt med samfunnet ja. Hvis du ikke forstår at dette er lettbeint underholdning på laveste nivå, tidtrøyte rett og slett, som så mye annet i underholdningsindustrien. Når du tror folk ser på fordi det er "viktig og interessant" for dem... Da har du en døll diagnose. Anonymkode: fc335...884 3
Østkantgutt1913 Skrevet 6. mai 2021 #45 Skrevet 6. mai 2021 Vi vet hva vi går til når vi ser på dette.., og campingbil, Danskebåten osv osv Det er lettbeint no brain underholdning 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #46 Skrevet 8. mai 2021 lsklars skrev (På 6.5.2021 den 13.50): Artig forrige gang da Snefrid prata om shaving av balla til Erik osv.. Men, de passer best på campingserien, evnt et slags reiseprogram.. Dette infulenser greiene er ikke helt min greie, og syntes det er feil for de to "Erru redd for at katta skal komme å ta balla'ri, eller?" -Snefrid 😂😂😂 Anonymkode: 52c23...e00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå