AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #21 Skrevet 9. april 2021 SoWhat? skrev (På 5.4.2021 den 19.20): Kan noen vær så snill og fortelle meg hvorfor disse er populære? Jeg er sikker på at hvis du hadde tenkt deg litt om og lagt til litt godvilje, så hadde du skjønt at det er fordi folk synes de er morsomme og "ekte". Du må gjerne være uenig i det, men det er ikke vanskelig å forstå hvorfor de er populære for andre. Anonymkode: 440a7...8af 4
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2021 #22 Skrevet 22. april 2021 Jeg tror på at dette paret er ordentlig trivelige mennesker som mener alt godt, men de blir brukt her ...og forstår det antagelig ikke selv. Ikke ulikt Ullared-Morgan og Ola Conny ble det i sin tid. Håper at dette programmet blir borte for de implisertes del og for alle andres også. 👎 https://tvguide.vg.no/program/p_snefrid-og-erik-blir-influensere 4
solmåneogstjerner Skrevet 22. april 2021 #23 Skrevet 22. april 2021 (endret) Jeg har ikke sett programmet, men slik jeg forstår det ut fra reklamen så er det ment som å erte (andre) influensere litt. Kritisere dem. Og hvis det er tilfelle så synes jeg det er bra! Godt mulig at jeg har feil inntrykk altså. Endret 22. april 2021 av solmåneogstjerner 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2021 #24 Skrevet 22. april 2021 Tror ikke at de helt aner hva influensere gjør. De bare skal ha seg selv og omgivelsene på tv og få følgere.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #25 Skrevet 22. april 2021 30 minutter siden, solmåneogstjerner said: Jeg har ikke sett programmet, men slik jeg forstår det ut fra reklamen så er det ment som å erte (andre) influensere litt. Kritisere dem. Og hvis det er tilfelle så synes jeg det er bra! Godt mulig at jeg har feil inntrykk altså. Ja, her gir du dessverre dette programmet alt for mye kredd. Anonymkode: e42f8...1bd
solmåneogstjerner Skrevet 22. april 2021 #26 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, her gir du dessverre dette programmet alt for mye kredd. Anonymkode: e42f8...1bd Ok, kanskje jeg gjør det. Har bare sett reklamen, ikke selve programmet.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #27 Skrevet 22. april 2021 Jeg kan bare ikke forstå hvorfor dette skulle være god TV-underholdning. Føler jeg har mistet kontakten helt med samfunnet, når jeg ser hva som er viktig og interessant for folk. Anonymkode: 7d709...778 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #28 Skrevet 22. april 2021 Det virker som om de begynner å gå tom for ideer til serier og så tyner de bare alt de kan på noen som var populære eller høyrøstete eller noe slikt i en annen serie... Anonymkode: 94156...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #29 Skrevet 22. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja, her gir du dessverre dette programmet alt for mye kredd. Anonymkode: e42f8...1bd Tenker heller at du undervurderer serieskaperne. Åpenbart at dette er ment som satire. Anonymkode: 6bd4f...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #30 Skrevet 4. mai 2021 Prøver å tråle meg gjennom serien nå, å får helt fnatt av Snefrid. Hun avbryter jo Erik hele tiden og slipper han ikke til stakkars. De er i Oslo nå å har mala aktmodell. Akkurat det var litt morsomt 😂 Ellers så synes jeg Snefrid er veldig negativ til det meste, spesielt er hun negativ til så å si alt Erik sier og gjør. Hadde ikke orket. Men det ser ut til at de trives sammen. Anonymkode: 84043...3d3
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2021 #31 Skrevet 4. mai 2021 Jeg tror at de tror at det de har muligheten til her er å få enda mere popularitet ved å kaste seg på "det nyeste nye", men de har ikke forstått konseptet ved influenserlivet. De har ikke det som skal til der og blir to narrer som mister den lille ryggraden de en gang kanskje hadde. Noen som styrer programmet får dem til å gjøre "ting" og de har ikke selv noen anelse om at nå blir de lurt og dummer seg ut mere enn de underholder. Jeg har slettet opptaksmuligheten på tv og dropper dem helt. Det er bare trist å bruke hyggelige, men litt naive folk på det viset syns jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #32 Skrevet 4. mai 2021 Jeg liker dem. To livsnytere som bare lever livet og er fornøyde med det. Men dette konseptet her er bare tull. Lurer på om de egentlig er klar over det selv. Anonymkode: b7b20...179
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #33 Skrevet 4. mai 2021 Jeg synes synd på dem, for meg virker det som om at de ikke vet at flest folk ler av dem og ikke med dem. Måten det klippes på er ikke gunstig for dem heller. Anonymkode: bb279...71e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #34 Skrevet 4. mai 2021 De er jo noen herlige, men veldig enkle mennesker. Det kan ikke være bare enkelt for sønnen til Erik å se hvordan de blir fremstilt på TV. Anonymkode: 84043...3d3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #35 Skrevet 4. mai 2021 Vær varsom plakaten sier vel noe om å beskytte folk mot seg selv......? Anonymkode: 03f6d...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #36 Skrevet 4. mai 2021 Personlig så synes jeg den nedlatende holdningen til mange her inne er mye verre enn hvordan de fremstår på tv eller noe av det som har blitt vist i programmet. Det er litt ironisk å sitte her og kalle dem "enkle", når det er det behovet for å rakke ned på andre som gjerne viser at man er en "enkel" sjel selv. Men det krever jo et fnugg av selvinnsikt for å se det. Anonymkode: 6bd4f...fd8 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #37 Skrevet 4. mai 2021 Koselig program, synes de er herlige! men på samme måte så tenker jeg...burde de beskyttes mot seg selv? lurer litt på om de har en diagnose, en mann som er snart 70 år vet ikke hva kjøtt er, visst ikke at pølse og leverpostei er kjøtt..han trodde de spiste kjøtt en dag i uka kanskje å at resten var vegetar(?) 🙈 Anonymkode: e8f76...ff5
Smurfii Skrevet 6. mai 2021 #40 Skrevet 6. mai 2021 Eneste grunnen til at jeg har fulgt med på «ja, vi elsker camping» er Snefrid og Erik👀 syns de er morsomme uten å gjøre seg til og det er seriøst null filter!🥳 men «Snefrid og Erik blir influencere» er sååå dårlig! Det virker som «influencerne» som kommer for å hjelpe dem på veien mot å bli influencere selv, er der kun for å drite dem ut?☹️ I camping programmet er de mer seg selv og mer komfortable virker det som. Fine folk🙂🌟 Visste ikke at Erik hadde en sønn btw..🤭🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå