solangun Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Ligger på hytta og vrir meg og strekker på lemmer. Enkelte dager har jeg sinnsykt uro i bein og armer og har lagt merke til at denne uroen veldig ofte sammenfaller med raske og ekstreme værforandringer/trykkforandringer. Idag er kanskje en av de værste dagene på lenge, spesielt den siste timen. Flere som opplever det samme?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 Jepp, men har FM da så mener det er derfor. Anonymkode: 279c5...b36
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 Nei. Slikt mener jeg er overtro. Anonymkode: b2c6d...707
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Slikt mener jeg er overtro. Anonymkode: b2c6d...707 Det er det ikke, har reagert på været i årevis.Kribling i beina, hodepine og verk i musklene. Spesielt i fuktig og tåkete vær. Blir straks bedre når det er høytrykk og sol.. Anonymkode: 223d5...904
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det ikke, har reagert på været i årevis.Kribling i beina, hodepine og verk i musklene. Spesielt i fuktig og tåkete vær. Blir straks bedre når det er høytrykk og sol.. Anonymkode: 223d5...904 Synes det er veldig interessant tema, og aksepterer selvfølgelig menneskers subjektive vurdering av det. Men jeg tror fortsatt det er overtro/"placebo" - kjenner etter på kroppen ved værskifte, så finner man noe. Syken er undervurdert. Tror heller ikke det finnes en trend i vitenskapen som bekrefter det med været. Men igjen, absolutt interessant og fornekter det ikke. Anonymkode: b2c6d...707
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå