Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ligger på hytta og vrir meg og strekker på lemmer. Enkelte dager har jeg sinnsykt uro i bein og armer og har lagt merke til at denne uroen veldig ofte sammenfaller med raske og ekstreme værforandringer/trykkforandringer. Idag er kanskje en av de værste dagene på lenge, spesielt den siste timen. Flere som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, men har FM da så mener det er derfor. :P 

Anonymkode: 279c5...b36

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Slikt mener jeg er overtro.

Anonymkode: b2c6d...707

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Slikt mener jeg er overtro.

Det er det ikke, har reagert på været i årevis.Kribling i beina, hodepine og verk i musklene. Spesielt i fuktig og tåkete vær. Blir straks bedre når det er høytrykk og sol..

Anonymkode: 223d5...904

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er det ikke, har reagert på været i årevis.Kribling i beina, hodepine og verk i musklene. Spesielt i fuktig og tåkete vær. Blir straks bedre når det er høytrykk og sol..

Anonymkode: 223d5...904

Synes det er veldig interessant tema, og aksepterer selvfølgelig menneskers subjektive vurdering av det. Men jeg tror fortsatt det er overtro/"placebo" - kjenner etter på kroppen ved værskifte, så finner man noe. Syken er undervurdert. Tror heller ikke det finnes en trend i vitenskapen som bekrefter det med været. Men igjen, absolutt interessant og fornekter det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...