Gå til innhold

Tinder nedprioriterer deg hvis du sveiper mye?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder meg litt, så tenkte jeg skulle starte en tråd om noe jeg har tenkt på.

Har nå brukt Tinder en god stund og kan med rimelig god sikkerhet si at appen prioriterer deg mer og mer i algoritmen sin desto mindre du sveiper. Sveiper du mye blir du en grå mus. Går jeg for eksempel to-tre dager uten å bruke appen får jeg plutselig inn en haug med likes i dagene etter, men etter et par dager med daglig bruk er det ned til maks 1-2 om dagen.

Dette gir fullstendig mening ettersom du da biter på kroken og begynner å bruke appen igjen. Noen andre som opplever det samme? I så fall et tips til de som er drittlei: bruk appen mindre, så får du mer likes.

Anonymkode: 913cf...bd7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg er rimelig sikker på at stemmer ihvertfall er at om du swiper ja på mange uten å få matcher i stor % grad av de du matcher på havner du bak i køen. Det samme gjelder om du får mange matcher og ingen samtale med matchene du har. Dersom mange swiper ja på deg så havner du langt opp på lista igjen. Det er en avansert algoritme der de mest populære kommer lengst frem. 

Det var det jeg satt igjen med etter å ha sett noen youtube filmer der dette ble forklart. 

Kan ikke garantere at det stemmer da, men føler det var en intetessant teori 🤓 

Anonymkode: 86af1...c24

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er motsatt jeg.. når jeg ikke har vært inne på lenge får jeg ingen matcher. Men hvis jeg er ivrig en periode så blir det flere.. 

Anonymkode: 0371e...017

Skrevet

Jeg skjønner ingenting av algoritmen til Tinder. Er den dynamisk og forandrer seg for hver dag? *prøver å knekke koden*

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at de mest populære kommer først. Før var det vel en egen «elite» hvor du kunne komme inn hvis du var kjendis eller hadde veldig høy score? Men usikker om det har noe betydning hvor aktiv du er.

Anonymkode: ca49d...d27

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bare hvis du er stygg, så havner du lenger nede fordi færre folk er interessert i deg.

Anonymkode: 77727...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...