AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Jeg trenger å få reddet noen føtter før sommeren, har tenkt på det i årevis, men aldri fått gjort noe med det. Nå er jeg usikker på om jeg skal gå til fotpleie eller terapeut. Det jeg vil gjøre er å klippe negler, fjerne hard hud og ta en fotvorte. Noen av neglene knekker lett (fordi jeg ikke er så flink å klippe demnår det trengs). Skal ikke lakke eller gjøre noe annet kosmetisk. Lurer også litt på om jeg tråkker skjevt. Er det noe de kan sjekke? Er drt rutine, eller må man be om det? Hva skjer egentlig på en slik time? Anonymkode: e0238...f2d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Legg ut bilde 😍 Anonymkode: b180d...d83 Nei, hvorfor det? Anonymkode: e0238...f2d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Offentlig godkjent fotterapeut, siden du skal fjerne vorte. Anonymkode: 0f6a3...92c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Jeg trodde en fotpleie også kunne gjerne dem? Anonymkode: e0238...f2d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg trodde en fotpleie også kunne gjerne dem? Anonymkode: e0238...f2d Fotpleier er ikke behandler sånn sett. Fotterapeut kan gjøre små inngrep Anonymkode: 9eb2b...fab
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 Inngrep? Hvordan fjernes egentlig en fotvorte? Har en blå negl også, er det noe de gjør noe med? Anonymkode: e0238...f2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå