Gå til innhold

Hvordan rumpe liker menn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det ville jo vært trist om du ikke kunne leve med dine egne preferanser. Jeg synes forøvrig dette mantraet om at alle må fremstå som «aktive» for å være attraktive, er nokså platt og uspennende.

Anonymkode: 0b7c6...a28

Eller for utfordrende? Kanskje for tøft å kunne følge opp? Jeg selv vil ha noe som holder meg skjerpet. 

Anonymkode: 160ae...5c8

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaiminator
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Er menn opptatt av at rumpa skal se bra ut? Er det turn off om hun har flat rumpe feks?

Anonymkode: 64bff...d78

Rumpa spiller ingen rolle. Bare pupper. 😉

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (1 minutt siden):

Denne er helt ok. Litt dvask, men absolutt ikke noe å skjemmes over. Tipper topp ti her på kvinneguiden.  

Nå ble nok noen fornærmet. Topp ti. Vel, vel.

AnonymBruker
Skrevet

Ligner på min 40 år gamle utrente rompe. Men den har stort potensialet! Har i perioder trent og da hatt fokus på rompa, den blir den veldig bra!!! 

Anonymkode: 69b86...2ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Dette er ingen aktiv persons rumpe. Potensiale, men som nevnt over her, må beveges mer. 

Det er tull. Min rumpe ser omtrent slik ut, og jeg er aktiv. Trener mest tung styrke, gjort det i alle år. Men genetikken gjør at jeg aldri får utviklet såkalt "sprettrumpe" (har hatt PT også). 

Anonymkode: a23d5...4fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er menn opptatt av at rumpa skal se bra ut? Er det turn off om hun har flat rumpe feks?

Jeg er over snittet opptatt av rumpa, men den kan komme i en del former for min del. Det eneste jeg ikke liker, er når den er stor i forhold til resten av kroppen, det har jeg ikke sansen for.

Flat rumpe, helt fint. Fyldig er også helt fint, om resten av kroppen er det.

Men, smaken er som baken!

Anonymkode: 582b3...836

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er tull. Min rumpe ser omtrent slik ut, og jeg er aktiv. Trener mest tung styrke, gjort det i alle år. Men genetikken gjør at jeg aldri får utviklet såkalt "sprettrumpe" (har hatt PT også). 

Jeg som skrev dette innlegget. 

Vil legge til at jeg også tror at folk er så vant til å se rumper som poserer for å se størst, fastest og rundest mulighet ut. TS står her rett opp og ned, og det er vi ikke vant til å se på bilder i dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

304602533_post-107817-0-40252800-14137313432.jpg.191855aadf571c00f47f7b98de16c8e5.jpg

Det er fin rumpe det her da! 

Anonymkode: 582b3...836

• Liker 1
Skrevet

En naturlig rumpe er det beste.

AnonymBruker
Skrevet
bundaberg skrev (2 timer siden):

En naturlig rumpe er det beste.

En perfekt naturlig rumpe er det beste. Dersom hele kroppen også er perfekt.

Anonymkode: e1d9a...50c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nå ble nok noen fornærmet. Topp ti. Vel, vel.

Hvis de ikke tåler et ærlig svar, så deler man ikke bilde av rompa i en sånn tråd. 
Topp 10% burde det nok heller sårt, fordi det det er mest sirompa gamle gretne damer her inne. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Hvordan rumpe liker menn?"

Er så lei av at folk ikke tenker på hvordan de formulerer seg. Det heter selvfølgelig ikke "hvordan"......

Skrevet

Jeg liker "Thigh tunnel" sånn at musa får litt luft... men jeg kysser og koser bestandig med den jeg får🤭

Må si at lårene og stjerten din TS er helt tipp topp tommel opp👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

304602533_post-107817-0-40252800-14137313432.jpg.191855aadf571c00f47f7b98de16c8e5.jpg

Denne var dessverre dvask. Men det positive er at du ikke er overvektig så bare noen få måneder med styrketrening kan gjøre den veldig bra tror jeg! Den har ok størrelse også. 

Anonymkode: e6620...3ce

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har timeglass figur med rumpe som er stor, men nokså flat. Har svai i ryggen som får den til å se større ut, men den er ikke gyldig liksom - veldig mye jiggle. Mannfolk elsker den likevel av en eller annen grunn. Har hatt mange som har vært helt gale etter den...Selv om jeg selv kun synes sprettrumper er fint 😂😅

Anonymkode: 29a3d...1c2

Og jeg har "rett kropp", ser mer ut som en gutt. Rumpa mi er liten, litt flat, men litt spretten og flat (i mine øyne)

Mannfolk elsker den også, av en eller annen grunn 🤣 Og jeg synes store, frodige og runde rumper er nydelig!

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker ei stram spretten formfull rumpe ala de har i bikini fitness. 

Anonymkode: 844ab...1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...