Gå til innhold

Løpebelte med god plass


Halldis

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Har noen et godt tips til løpebelte med GOD plass til mobil, altså slik at det er mulig å få den ut selv når man er veldig andpusten og lettere irritert, og klare å legge den nedi igjen ;) Og samtidig gode innstrammingsmuligheter, og at det sitter som støpt? Jeg har kjøpt sikkert 10 forskjellige de siste 2 årene, men blir ikke fornøyd.. Enten er lomma av silikon, så mobilen sitter dønn fast, ellers er lomma så liten at jeg knekker ledningen til høretelefonene. Jeg er ikke ekstremt tynn rundt livet, men opplever at jeg ikke får strammet skikkelig på enkelte av dem... Kanskje jeg har mange krav, men kanskje noen vet om det perfekte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvilke du har prøvd, men jeg bruker flip-belt når jeg skal ha med bare mobil og nøkler og kanskje en liten drikkeflaske. Den kan ikke strammes, men er elastisk så den sitter som støpt hvis du har riktig størrelse. Jeg bruker dog ikke musikk på øret når jeg løper, så vet ikke helt hvordan det funker med ledninger og greier.

Ellers syns jeg løpevest er bedre enn belte hvis jeg trenger mer plass. Jeg har en Salomon S-lab løpevest. Plass til mobil/nøkler, to drikkeflasker, en bar/matpakke og også en tynn jakke eller genser. Har til og med fått med meg sommerkjole, småsko og undertøy og løpt til jobb :).

 

Husk også at om mobilen har for god plass, kan det lett bli irriterende "hopping og spretting". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, har egentlig aldri tenkt på vest. Men det høres ut som en god plan :) Den er jo sikkert helt super å ri med også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halldis skrev (1 time siden):

Tusen takk for tips, har egentlig aldri tenkt på vest. Men det høres ut som en god plan :) Den er jo sikkert helt super å ri med også ;) 

Det har jeg overhode ingen anelse om, jeg kan vel telle på én hånd de gangene jeg i løpet av livet har vært på en hesterygg... 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...