AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Skrevet 2. april 2021 Og gjett om det er deilig å slippe det I løpet av 3 mnd har jeg fått bittelitt hår under armene (ikke mye, bare noen sporadiske hårstrå). Og i skrittet har det grodd mer, men ikke sånn man ser for seg 70-talls "busk". Går altså ikke nedover eller ut mot låret og stopper rett over venusberget. Bena har jeg aldri barbert. Hvordan ser dere ut etter 3 mnd uten barbering? Anonymkode: f3ac1...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Skrevet 2. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: men ikke sånn man ser for seg 70-talls "busk". Går altså ikke nedover eller ut mot låret ??? Anonymkode: 10e8a...f74 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og gjett om det er deilig å slippe det I løpet av 3 mnd har jeg fått bittelitt hår under armene (ikke mye, bare noen sporadiske hårstrå). Og i skrittet har det grodd mer, men ikke sånn man ser for seg 70-talls "busk". Går altså ikke nedover eller ut mot låret og stopper rett over venusberget. Bena har jeg aldri barbert. Hvordan ser dere ut etter 3 mnd uten barbering? Anonymkode: f3ac1...cf1 Du om det.. og viss du føler at det er best for deg så er jo det kjempe bra. Selv er jeg 37 og har aldri noensinne godt så lenge uten å barbere meg. Jeg elsker å legge meg nydusjet og barbert på beina og ellers i nytt sengetøy f.eks.. beste følelsen ❤️ Jeg elsker glatte bein på meg selv så jeg ville aldri sluttet å barbere meg, men hver sin smak og dette er opp til hvert menneske å bestemme så om du føler det er digg så er det jo bare å fortsette. Men jeg personlig føler mest behag og velvære med å barbere meg, uten tvil Anonymkode: b0682...375 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Skrevet 2. april 2021 Ok. Og dette følte du måtte dele? Anonymkode: 6c065...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Skrevet 2. april 2021 Tenker det er forskjell på hårveksten til mennesker. Jeg barberer sjeldent og ihvertfall aldri bena, men så har jeg lite hårvekst på kroppen. Orker derfor ikke bry meg så mye med det som er. Anonymkode: 8d7d0...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #6 Skrevet 2. april 2021 Jeg har tatt laser, så jeg går fint uten hårvekst uten å barbere meg. DET er deilig, og mye deiligere etter min erfaring enn å gå lenge uten å barbere seg og kjenne at det er stubber under armene og på legger. Anonymkode: 4a23a...805 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #7 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tatt laser, så jeg går fint uten hårvekst uten å barbere meg. DET er deilig, og mye deiligere etter min erfaring enn å gå lenge uten å barbere seg og kjenne at det er stubber under armene og på legger. Anonymkode: 4a23a...805 Hvor mye kostet det? 😄 har så lyst til å gjøre det selv.. Anonymkode: 93b5a...dcb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #8 Skrevet 2. april 2021 Jeg begynte forresten å barbere meg når jeg var 13 og har holdt på siden, skal aldri ta pause og jeg er 29 år 😜 Anonymkode: 93b5a...dcb
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #9 Skrevet 2. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 time siden): Du kunne vel hadde på en spoileralert, ble litt mye det der. 😄 Hadde sikkert ikke blitt så mye smiley om det var en 70-talls pikk, tenker jeg🙂. Anonymkode: b9a66...749 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 time siden): Du kunne vel hadde på en spoileralert, ble litt mye det der. 😄 Skjerp deg. Vi bor akkurat ikke i Midtøsten! Anonymkode: b4ab1...e13
GammelKaktus Skrevet 2. april 2021 #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hadde sikkert ikke blitt så mye smiley om det var en 70-talls pikk, tenker jeg🙂. Anonymkode: b9a66...749 Er ikke så interessert i å se underlivet på verken kvinne eller mann jeg uten et lite forvarsel først. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skjerp deg. Vi bor akkurat ikke i Midtøsten! Anonymkode: b4ab1...e13 Hvorfor blander du Midtøsten opp i dette? Er da normalt at man tar med spoiler på slike bilder, er ikke alle som er keen på å se slikt i hytt og pine. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #12 Skrevet 2. april 2021 Jeg har hørt at lukt setter seg i hår Anonymkode: 93b5a...dcb 1
Jentegutt Skrevet 2. april 2021 #13 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du om det.. og viss du føler at det er best for deg så er jo det kjempe bra. Selv er jeg 37 og har aldri noensinne godt så lenge uten å barbere meg. Jeg elsker å legge meg nydusjet og barbert på beina og ellers i nytt sengetøy f.eks.. beste følelsen ❤️ Jeg elsker glatte bein på meg selv så jeg ville aldri sluttet å barbere meg, men hver sin smak og dette er opp til hvert menneske å bestemme så om du føler det er digg så er det jo bare å fortsette. Men jeg personlig føler mest behag og velvære med å barbere meg, uten tvil Anonymkode: b0682...375 Helt enig, beste følelsen 😍
Brunello Skrevet 2. april 2021 #14 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har hørt at lukt setter seg i hår Anonymkode: 93b5a...dcb Ja, lukt som er «laget» for å opphisse. i tillegg ventilerer håret, slik at de som ikke barberer har langt sjeldnere soppinfeksjoner enn de som barberer. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #15 Skrevet 2. april 2021 Brunello skrev (1 time siden): Ja, lukt som er «laget» for å opphisse. i tillegg ventilerer håret, slik at de som ikke barberer har langt sjeldnere soppinfeksjoner enn de som barberer. Lukt er ikke laget for å opphisse. Den sammenhengen er laget i hjernen. Men ikke all lukt har sammenheng med opphisselse 🙈 og sopp infeksjon kommer ikke mer på de som barberer seg, det handler mer om vanlig hygiene enn hvem som har hår og ikke 😜 Hår ventilerer veldig lite. Og det lille er også bare om personen går med løstsittende klær. Mange faktorer spiller inn 😜 Anonymkode: 93b5a...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #16 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lukt er ikke laget for å opphisse. Den sammenhengen er laget i hjernen. Men ikke all lukt har sammenheng med opphisselse 🙈 og sopp infeksjon kommer ikke mer på de som barberer seg, det handler mer om vanlig hygiene enn hvem som har hår og ikke 😜 Hår ventilerer veldig lite. Og det lille er også bare om personen går med løstsittende klær. Mange faktorer spiller inn 😜 Anonymkode: 93b5a...dcb Ikke tro for hardnakket på dette. Jeg svetter mye (er mye i aktivitet). Jeg opplever aldri å bli så svett og klam som når jeg er barbert. Når jeg har hår, så er jeg veldig sjeldent svett og aldri klam der nede. Jeg har hatt min andel soppinfeksjoner i løpet av livet, og alle gangene har jeg vært barbert. Sopp trives i fuktige, klamme og varme miljøer. Et underliv uten hårvekst, er perfekt grobunn. Før likte jeg ikke å ha hår, så var alltid barbert. Så fylte jeg 30, bikinisesongen var over, jeg hadde to unger og et årevis langt forhold... Så jeg gadd ikke barbere meg. Det var så utrolig deilig følelse å ha hår! Iblant har jeg tatt alt, for å se om jeg liker det bedre. Får soppinfeksjon hver gang. Jeg stusser og er velstelt, men barberer ikke. Men, når det gjelder underarmshår, så lukten svetten hinsides mye verre der om jeg har hår! Fysj! Mulig at jeg ikke svetter på samme måten, som ved underlivet, men lukta er mye mer intens. Underlivet har ikke lukt i hårene. Anonymkode: 240ed...a2a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #17 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lukt er ikke laget for å opphisse. Den sammenhengen er laget i hjernen. Men ikke all lukt har sammenheng med opphisselse 🙈 og sopp infeksjon kommer ikke mer på de som barberer seg, det handler mer om vanlig hygiene enn hvem som har hår og ikke 😜 Hår ventilerer veldig lite. Og det lille er også bare om personen går med løstsittende klær. Mange faktorer spiller inn 😜 Anonymkode: 93b5a...dcb Hørt om feromoner? Sitat Pubic hair helps in spreading pheromones. Research shows that apocrine glands secrete a scented substance which mixes with the bacteria that comes from the oil given off from the sebaceous gland. Pheromones can be trapped in the armpit hair and pubic hair of both women and men. Pheromone enhance sexual awareness and make people desire for sex. This can be transmitted through the unique scent "down there". https://www.mamamia.com.au/six-reasons-to-keep-pubic-hair/ Og når det gjelder sopp i underlivet er det velkjent at både overdreven vasking samt intimbarbering øker risikoen for sopp. Anbefaler deg å plukke opp en bok og lære litt om kvinnekroppen. Du gikk tydeligvis glipp av en god del da du gikk på skolen. Anonymkode: 25886...7e8 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #18 Skrevet 2. april 2021 Jeg har pleid å barbere musen, leggene, lårene og under armene. Men har ikke gjort det nå på flere måneder så kan jo si det vokser fint. Men syns det ble for lange hår på musen, så stusset håret ned med saksen. Det var digg. Anonymkode: 05051...967
Gjest Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 Jeg er singel og under corona har jeg vært sløv med høvelen. Har vært litt morsomt å se hvor lange hårene på leggene mine faktisk kan bli, eller håret under armene. Men utenom det får jeg bare følelsen av å ha "gitt opp" av å gå rundt med pels. Er enig med hun som skrev at det er deilig å legge seg glattbarbert ❤ Anonymkode: 4390b...4fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå