AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg bestod teoriprøven på forsøk, men sliter litt med det praktiske. Alltid vært sånn, på skolen også. Teori går lett, men praksis stresser meg slik at jeg blir så klumsete. Tips? Anonymkode: 74c4f...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #2 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg bestod teoriprøven på forsøk, men sliter litt med det praktiske. Alltid vært sånn, på skolen også. Teori går lett, men praksis stresser meg slik at jeg blir så klumsete. Tips? Anonymkode: 74c4f...2da Uff det høres ikke greit ut. Har du kjørt mye? Jeg også synes det var veldig vanskelig i starten, men beit tenna sammen og kjørte så mye som mulig. Til slutt så sitter det! Anonymkode: b70e4...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 Automat? Anonymkode: 335ea...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 Mengdetrening! Var helt rasert etter en kjøretime. Fikk kjøre privat med noen, kjørte 300 mil på en mnd. Da var man varm i trøya etterpå og alt går mye bedre Anonymkode: 01cb0...100 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #5 Del Skrevet 2. april 2021 Øve, øve, øve mengdetrening er tingen. Har du noen som kan øvelseskjøre med deg? Og som samtidig gir deg selvtillit? Anonymkode: e0c98...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 3. april 2021 #6 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg bestod teoriprøven på forsøk, men sliter litt med det praktiske. Alltid vært sånn, på skolen også. Teori går lett, men praksis stresser meg slik at jeg blir så klumsete. Tips? Anonymkode: 74c4f...2da Mengdetrening . Du må øve slik at du forstår trafikkbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Del Skrevet 3. april 2021 Er øve som er tingen, og tørre å prøve seg. Husker da jeg fikk lappen ble jeg plutselig nervøs og skulle kjøre helt alene for første gang. Kom jeg til å klare det tenkte jeg. Fikk heldigvis tak i en bil med engang da jeg fikk førerkort og begynte å kjøre. Det gikk kjempefint heldigvis jo mer jeg kjørte alene. Anonymkode: d1f56...dab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Del Skrevet 3. april 2021 Mengdetrening. Kanskje du skal vurdere automat også? Anonymkode: ac7c7...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. april 2021 #9 Del Skrevet 6. april 2021 Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå